meandi froteehousut nyppääntyneet

  • Viestiketjun aloittaja tilaaja
  • Ensimmäinen viesti
tilaaja
Yhden kerran pestyt ja ekaa kertaa oli päällä (ruskeat) ja jo on nyppääntyneet rumiksi. Onko muille käynyt tänä vuonna tällai? Aiemmin tiedän olleen samaa ongelmaa noissa froteehousuissa. Osa on ollut hyviä ja osa just tuota sarjaa nyppäntyy heti.

Onkhan tuo samaa forteeta mitä aiemmin, kun on jotenkin erilaisen tuntuista kuin esim. vuosi sitten?

Miten teillä muuten tämän kauden vaatteet, onko ollut hyvä laatu tai onko jotain huomauttamista sattunut eteen.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Mun mielestä nuo vaatteet ovat todella huonolaatuisia hintaansa nähden.
Mun mielestä se hinta on karmaiseva.

Meille kun vaatteet tulee vain yhden lapsen käyttöön, niin en ole niin huonolaatuista vaatetta edes nähnyt mikä ei yhdellä vauvalla hyvänä säilyisi sen aikaa kun mahtuu päälle.

2 kertaa olen meandia ostanut; ensimmäisen ja viimeisen.

Nättejä ovat, mutta hinta on kolminkertainen ihan vastaaviin verrattuna.
 
huu
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmät kyyneleet:
Mun mielestä nuo vaatteet ovat todella huonolaatuisia hintaansa nähden.
Mun mielestä se hinta on karmaiseva.

Meille kun vaatteet tulee vain yhden lapsen käyttöön, niin en ole niin huonolaatuista vaatetta edes nähnyt mikä ei yhdellä vauvalla hyvänä säilyisi sen aikaa kun mahtuu päälle.

2 kertaa olen meandia ostanut; ensimmäisen ja viimeisen.

Nättejä ovat, mutta hinta on kolminkertainen ihan vastaaviin verrattuna.
Ostin itse viikko takaperin ekan kerran meandi:ta, alesta siis, ja alehinta oli kyllä mun mielestä ihan ok. Täydellä hinnalla harkitsisin kyllä kahteen kertaan, vaikka kuosit onkin tosi kivoja. Saa nähdä miten nuo kestävät, että tuliko mullekin eka ja vika osto samalla kertaa.
 

Yhteistyössä