Me ollaan miehen kanssa aika tiivis pariskunta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Musupulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä myös näin mutta meillä on yhteinen tilikin ja käydään kyllä toisen sähköpostilla ilman toiselle ilmoittamatta, samoin se kumman puhelin sattuu olemaan hollilla lähtee mukaan, olipa oma tai puolison, ja meistä tää ei ole yhtään ahdistavaa vaan elämme erittäin onnellista elämää!

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 23 vuotta ja sitä ennen seurusteltiin muutama vuosi. Mutta NIIN naimisissa en haluaisi ikinä olla, ettei mulla olis ollenkaan ylsityisyyttä. Ja sama oikeus yksityiseen on miehellä, tietty.

Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Oon huomannut :) Me ei koeta yksityisyyden rikkomisena, jos käy lukemassa s-postin (ilmoittaa kuitenkin, että käy kattomassa onko sinne tullut tietty lasku tms.), tekstaritkin lukee se kumpi on lähempänä. Tunnetaan ja tiedetään toistemme kaverit, ovat kavereita molemmille. Kumpikaan ei harrasta mitään, satunnaisia lenkkikertoja lukuunottamatta. Silti meillä on kivaa, eikä kaivatakaan enempää :) Ok, paitsi ystäväpariskuntia saisi olla ehkä enempi :/

*muoks* Niin ja rahoja siirretään tililtä toiselle ristiin rastiin, kumpikin tiedetään toistemme pankkitunnukset, s-postin salasanat, kännykän pin-koodit jne.

Meillon sama.

Eikä se ole mitään kyttäystä. Sopii meille ja sehän on pääasia, oli muut siitä mitä mieltä hyvänsä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
enpä olisi kovin ilahtunut jos tietäisin kavereiden miesten lukevan mun lähettämät sähköpostit tai tekstarit :|

Meillä ei kaverit lähettele ikinäkoskaan mitään salaisia, intiimejä tms. viestejä. Ei s-postiin eikä kännykkään. Eikä lähetä meistäkään kumpikaan kenellekään.

enpä olisi kovin ilahtunut jos tietäisin kavereiden miesten lukevan mun lähettämät sähköpostit tai tekstarit :|

Meillä ei kaverit lähettele ikinäkoskaan mitään salaisia, intiimejä tms. viestejä. Ei s-postiin eikä kännykkään. Eikä lähetä meistäkään kumpikaan kenellekään.

no ei niiden tarvitse mitään salaisia tai intiimejä asioita olla mutta kavereiden keskinäiset jutut ei kyllä mun mielestä kuulu ulkopuolisille henkilöille millään tavalla

no ei niiden tarvitse mitään salaisia tai intiimejä asioita olla mutta kavereiden keskinäiset jutut ei kyllä mun mielestä kuulu ulkopuolisille henkilöille millään tavalla

Ei me kyllä viestejä laiteta kavereiden kanssa muutenkaan :D Soitetaan aina jos on asiaa.

Meillä on kans tekstiviestit ja sähköpostit ns. yhteiskäytössä, pankkitunnukset vaan mulla kummankin tileihin kun mies ei osaa niitä edes käyttää.. Mutta kortit kummallakin toistensa tileihin. Mun tililtä maksetaan kaikki laskut ja maksut ja ruokaostokset, sitten loput jos jää muihin menoihin ja kun tili tyhjenee siirrytään miehen tilille.

Omia harrastuksia ja kavereita ei kummallakaan ole, yhteiset on kummatkin. Ja yhdessä tavataan aina kaverit, ei ikinä erikseen.

Ja tän yhdeksän vuoden yhdessäolon aikana on kerran menty eri aikaan nukkumaan... :D Kaikki tehdään aina yhdessä.

Joskus ihmetellään miten jotkut parit viitsii edes olla yhdessä kun kaikki on erikseen, rahat, kaverit, harrastukset, huvit. Koska silloin oikein ollaan yhdessä vai eikö olla? Tää sopii meille, ei varmaan kaikille. Mut meistä kummastakaan ei olis parisuhteeseen ns. itsenäisen puoliskon kanssa.

mietin vain sellaista että jos luette toistenne postit ja textarit niin mitäs jos joku teille luottamuksellisesti jotakin kirjoittaa, ei esim. halua että miehesi saisi asiasta tietää niin miten se sit käytännössä toimii.. eikös kuitenkin suomessakin ole tuo kirjesalaisuus voimass? en mä ainakan tykkäisi jos kerron ystävälleni jotakin intiimiä tai salaista ja kuulisin että hänen miehensä sen lukee myöskin, täytyy sitä kuitenkin ajatella myös sitä ihmistä joka sen viestin laittaa. vaikka sinulla ja miehelläsi ei keskenään salaisuuksia ole niin ehkä kuitenkin kolmas osapuoli tahtoo pitää asiat vain sinun ja itsensä välisenä

Me kans tiedetään salasanat ja pin-koodit, mut silti ei ilman eri pyyntöö lueta toisen viestejä. Verkkopankki on yhteinen.
Mulle yks työkaveri aikasemmin koitti vittuilla jostain symbioosista, mut jos toinen tekee pitkiä päiviä töissä niin on kai se selvä et sit ku vapaa-aikaa on niin se vietetään yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja toisen kunnioittaminen:
mietin vain sellaista että jos luette toistenne postit ja textarit niin mitäs jos joku teille luottamuksellisesti jotakin kirjoittaa, ei esim. halua että miehesi saisi asiasta tietää niin miten se sit käytännössä toimii.. eikös kuitenkin suomessakin ole tuo kirjesalaisuus voimass? en mä ainakan tykkäisi jos kerron ystävälleni jotakin intiimiä tai salaista ja kuulisin että hänen miehensä sen lukee myöskin, täytyy sitä kuitenkin ajatella myös sitä ihmistä joka sen viestin laittaa. vaikka sinulla ja miehelläsi ei keskenään salaisuuksia ole niin ehkä kuitenkin kolmas osapuoli tahtoo pitää asiat vain sinun ja itsensä välisenä

Kerroin jo tuolla ylempänä, että meille ei kukaan kavereista laita mitään henk.kohtaisia viestejä. Eikä me lueta toistemme viestejä ilman, että siitä sanotaan. Jos kuulen että miehelle tulee viesti, niin en lue sitä samantien. Huudan että sulle tuli viesti, katson keltä, ja se joko vastaa että lue, tai tuotko tänne. Ja näin myös toisinpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja toisen kunnioittaminen:

Kerroin jo tuolla ylempänä, että meille ei kukaan kavereista laita mitään henk.kohtaisia viestejä. Eikä me lueta toistemme viestejä ilman, että siitä sanotaan. Jos kuulen että miehelle tulee viesti, niin en lue sitä samantien. Huudan että sulle tuli viesti, katson keltä, ja se joko vastaa että lue, tai tuotko tänne. Ja näin myös toisinpäin.

ok. mutta mites sit jos tulee jotain työjuttua? sellaista mikä on salaista tietoa? ja juu sanoit kyllä ettei teille sellaista ikinä tule, mutta mistä voit tietää JOS joskus tuleekin? vai oletteko kertoneet kaikille ystäville jatuttaville että luette toistenne postit ja textarit

Alkuperäinen kirjoittaja silti:
ok. mutta mites sit jos tulee jotain työjuttua? sellaista mikä on salaista tietoa? ja juu sanoit kyllä ettei teille sellaista ikinä tule, mutta mistä voit tietää JOS joskus tuleekin? vai oletteko kertoneet kaikille ystäville jatuttaville että luette toistenne postit ja textarit

Meillä ei kummallakaan ole sellaista työtä, mikä on salaista. Ja työjuttuja ei tule myöskään kotiin, soittavat töistä jos on asiaa. Sanoin myös aikaisemmin, että ei me samantien niitä viestejä lueta. Jos tulee jostain oudosta numerosta, niin silloin lukee se kelle viesti tuli.

Mä näivettyisin. Tukehtuisin. Ajatuskin siitä, että mieheni olisi "siamilainen kaksoseni", ahdistaa.

Mutta se, mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Pääasia, että itse on suhteessaan onnellinen :)

P.S. Kyllä mä mieheni pankkitunnukset tiedän, jne :)

Ei mulle tule sellasia mitä ei mies "saisi" lukea.
Ne intiimit ja "salassapidettävät" jutut puhutaan joko puhelimessa tai kasvotusten, ei niitä mihinkään kirjotella.
Töistä ei VOI tulla mitään salassapidettävää ja vaikka tuliskin, se koskisi kuitenkin molempia, duuni kun on sama.

Tekstarit mitä meille tulee, on 99prosenttisesti kyselyjä, että ollaanko kotona, sopiiko tulla kaffelle tai mentäskö me jonnekin käymään.
Hyvin harvoin edes tulee mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:

Ei mulle tule sellasia mitä ei mies "saisi" lukea.
Ne intiimit ja "salassapidettävät" jutut puhutaan joko puhelimessa tai kasvotusten, ei niitä mihinkään kirjotella.
Töistä ei VOI tulla mitään salassapidettävää ja vaikka tuliskin, se koskisi kuitenkin molempia, duuni kun on sama.

Tekstarit mitä meille tulee, on 99prosenttisesti kyselyjä, että ollaanko kotona, sopiiko tulla kaffelle tai mentäskö me jonnekin käymään.
Hyvin harvoin edes tulee mitään muuta.

Näin meilläkin. Paitsi meillä on eri työpaikat :)

me ei lueta toiselle tulevia tekstareita.miks näin tehtäis kun ne on osoitettu vain jommalle kummalle.en tykkäis jos mieheni lukis mun kaverien lähettämiä juttuja.ei kaikkea tarvi sentään jakaa vaikka kimpassa ollaankin :)

En mä kyllä haluais, että viesti jonka oon tarkottanut likkakaverille, menis sen miehen tietoon.
Vaikka ne kuinka ois molemmat mun kavereita.
Jotkut asiat on arkaluontoisia, eikä kuulu mun kavereiden puolisoille luettavaksi. Jos tietäisin, että jollain kaverilla on näin, niin mua ahdistaisi se sen verran etten voisi hälle vapaasti viestitellä kaikesta mistä haluan.

Muuten tuo on musta ihan ok, kukin tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos mä tietäisin, et joku mun kaverin mies lukee sen tekstarit, ni en kyl tekstailis enää sen kanssa. On välillä semmosia "tyttöjen" juttuja, mitä en halua muiden tietävän.

Aivan, teillä niin, mutta meillä ei kumpikaan tekstaile kavereiden kanssa "tyttöjen" eikä "poikien" juttuja :)

Yhteistyössä