Ite jouduin vippikierteeseen 1,5 vuotta sitte. Maksoin tilistä aina vipin pois, mutta jouduin ottamaan uuden selvitäkseni muista laskuista.
Tätä jatkui todella kauan, kunnes eräänä kauniina päivänä huomasin olevani työtön.
Vippi paikat kaikki läpi kierrettynä, työmarkkinatuki ja sossuntuki meni suoraan vuokraan ja muuhun elämiseen.
Koitin hakea kirkolta avustusta laskuihin vaan en sitä saanut, onneksi sentään sai ruokalappuja joilla hakea evästä kaupasta.
Kirkossa ne neuvoivat velkaneuvojalle ja sinne menin, asiaa käytiin läpi ja ruettiin laiittaan eteenpäin.
Liian myöhään menin koska suurinosa oli kerennyt jo mennä niinkin pitkälle ettei enään paluuta ollut, otin vastaan sen tiedon ja avun mitä sain, vipit menivät ulosottomiehelle ja ovat siellä edelleen.
Hajen töitä jatkuvasti ja aina kun niitä saan, niin maksan ulosottomiehelle vippejäni, kyseisten vippien ja oman tyhmyyden takia meinas oma terveyskin alkaa heittelemään.
Kohta vuoden olen kirjoitellut vippifirmoja vastaan ja valistanut ihmisiä pikavippien haitoista kertomalla oman tarinani, moni on uskonut ajoissa ja näin pelastunut kierteeltä.
Itse olen sitä mieltä, että kaikki vippifirmat nurin,pankki ainoaksi lainanmyönjäksi. käykää kirjoittamassa adressiin nimi näitä rahanahneita piruja vastaan jos se vaikka joskus kukkis hedelmää näitä firmoja vastaan.
Elkää ottako vippejä vaikka tietäisitte että pystytte maksamaan takaisin, sille tielle jää niin helposti koukkuun ja sitten onkin korviamyöten kusessa.