Ihan hervotontaMe ei kyl käyty ekaakaan odottaessa missään, mutta mä olen koko ikäni ollut pienten kanssa tekemisissä, ja tosiaan kahdessa synnytyksessä ollut tukihenkilönäkin ennen kuin eka oma syntyi.
Ja ei, meidän mutsi ei välttämättä ole ihan kiinni arjessa tai missään. Mielestään tietää kaiken juuri oikein, teidänkin asiat, jos joku sattuu kysymään. :xmas:
Jep, kuulostaa tutulta..Mielestään tietää kaiken juuri oikein, teidänkin asiat, jos joku sattuu kysymään. :xmas:
Saiskos kysyä lapsen syntymämittoja?:O
meille tarjottiin synnytysvalmennusta, en kokenut tarpeelliseksi osallistua..esikoisen aikaan kävin enkä kyllä hyötynyt siitä silloinkaan ja ihan hyvin tuon nyt 13 v:n synnytys ja kasvatus on onnistunut :xmas:
Meilläkin onneksi jonkin verran välimatkaa, mä varmasti olisin jo seonnu jos samas paikas asuttais.Joo, mä luin sun ketjun. Meillä on nykyään 500km välimatkaa ja todella rajallisesti ollaan tekemisissä. Meillä tosin ei ole mukana päihteitä eikä kyllä mitään diagnosoitua mt-juttuakaan, mutsi on luonnonlahjakkuus :wave:
Otat ihan reilusti etäisyyttä vaan.
muutenkin tuommoiset valmennukset on ihan huuhaata, ja ne "toivelistat", mitä kirjoitetaa synnytystä varten. Avoimin mielin matkaan, ja hyvä tulee, luo herkemmille yksilöille paineita tuommoset valmennukset, jos ei kaikki mee niinku valmennukses sanottiin. Ja kyllä mulle tarjottiin mahdollisuutta valmennukseen, tän 3 kohdalla, oli niin pitkä aika edellisestä synnytyksestäkoska ei osallistuta synnytysvalmennukseen... Kun miten muuten me voidaan osata tehdä, niin kuin "ne lääkärit" meidän haluaa tekevän...
Näin vaahtosi meidän mutsi mulle just puhelimessa.
Tulossa toinen lapsi.
Sanokaa, etten mä ole aina, jolla on sukulaisena tollanen sekopää |O