Me& i vaatteiden pesusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut miikkareihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut miikkareihin

Vieras
Hei, oletteko uskaltaneet pestä meandin vaatteita pesukoneessa? minulla on tuolla kasa odottamassa vauvaa ja mietin uskaltaisinko laittaa koneeseen vaikka niissä on käsinpesuohje. Ja muutenkin näiden vaatteiden pesuohjeita kaipailen. Eli siis miten pesette miikkarinne? :)

En pese ikinä koskaan mitään käsin ja meillä on tosi paljon meandin vaatteita. Ja hyvinä ovat pysyneet.

Pakko oli käydä kurkkaamassa eikä yhdessäkään mikä nyt käsiin osui ollut käsinpesuohjetta...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: emmiina
Häh, mitä materiaalia ne sun vaatteet oikein on? Mulla tossa just yks velourtunika, ja kyllä siinä ainakin on ihan että 40 astetta eikä mitään käsinpesua. Vai onkohan sulla nyt pesumerkit sekaisin?! :D

Meillä muutama vaate miikkareilta, mut ei niissä kyllä käsinpesuohjetta oo. Nyt vasta katsoin ekaa kertaa mikä pesuohje niissä on. Oon pessy muun pyykin mukana joko 30 tai 40 asteessa....

No ei hitsi! taitaa olla tän mamman pää niin pehmenny et on tosiaan menny pesumerkit sekaisin :D no olipas hyvä et tuli täältä kyseltyä, ku aattelin etten kyllä millää jaksais aina käsin ruveta pesemään :D Joo kiitti, voisinkin heti laittaa koneen onnellisena laulamaan!

[QUOTE="aloittaja";27068880]No ei hitsi! taitaa olla tän mamman pää niin pehmenny et on tosiaan menny pesumerkit sekaisin :D no olipas hyvä et tuli täältä kyseltyä, ku aattelin etten kyllä millää jaksais aina käsin ruveta pesemään :D Joo kiitti, voisinkin heti laittaa koneen onnellisena laulamaan![/QUOTE]

Mä jo ihmettelinkin että minkalaisia vaatteita sulla oikein on jos käsinpesua ehdotellaan pesulapussa :)

Mä pesen lähes poikekuksetta 60 asteessa meandit, eikä oo menny miksikään. POIKKEUKSENA ne jotka nukkaantuu tai haalsituu ekassa pesussa, ne lähtee postisedän mukana takas.

Ainakin kun Sydänpyllyt palstaa seuraa, niille vaatteille on ominaista, 2. Pesussa tuleva pesukka, tyypillinen haalistuma, ja muutenkin tosi nopea kulahtaminen. Ihan parasta hupia on ollut "reklatakko vai ei" avaukset viime aikoina. Kun laatuvaatteista, ja mammojen " osakkeista" on tyyliin puuttunut hiha, kun tehtaalta ovat tulleet, mutta tietty joka mallissa on tyyppivikoja, mitäs pienistä!

• Tykkää
Reactions: as if ja Anatolia
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27069155:
Ainakin kun Sydänpyllyt palstaa seuraa, niille vaatteille on ominaista, 2. Pesussa tuleva pesukka, tyypillinen haalistuma, ja muutenkin tosi nopea kulahtaminen. Ihan parasta hupia on ollut "reklatakko vai ei" avaukset viime aikoina. Kun laatuvaatteista, ja mammojen " osakkeista" on tyyliin puuttunut hiha, kun tehtaalta ovat tulleet, mutta tietty joka mallissa on tyyppivikoja, mitäs pienistä!
Eikä asiasta saisi puhua ääneen, koska PÄÄSÄÄNTÖISESTI miikkarit on niinku tosi laadukkaita.
Viis siitä, että niistä on jo vuosikausia lähteneet värit ekassa pesussa. Ja nämä uusimmat tuntuu olevan ihan päin sanonko mitä ommeltuja.

Ai sinäkin kotona kirves kädessä olet kuitenkin sydänpyllyissä vaikka tota mieltä olet :D mielenkiintoista :D Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille :) Eihän kaikkien tarvii tykätä samoista jutuista, teillä varmaan omat mieltymyksenne... makuasioista on turha kiistellä jos ette oo vielä sattunut huomaamaan :D

Meandin vaatteet on ihan käsittämättömän rumia. Ainoastaan ehkä ne potkuhousut, joissa on persuksissa kuva, voisin kelpuuttaa lapseni vaatekaappiin. Joku rikas pullukka vaan pullistuu teidän tyhmyytenne johdosta.

aika monissa on persuuksissa kuva, meillä on kymmenet erilaiset haalarit joissa on persuuksissa se kuva :D pakko ihan mielenkiinnosta kysyä että mitäs vaatteita sinä sitten tykkäät lapsillasi käyttää? ja ei se ihme ole jos koulussa on noita pässien lapsia ketkä haukkuu toisten vaatteita, näköjään kotoa tosiaan opittu. No vanhempia on ikävä kyllä niin moneen junaan.

Yhteistyössä