Olen pitänyt kolmen kuukauden sisällä jo kahdet kutsut ja olen TODELLA tyytyväinen kutsuihin, esittelijään, vaatteisiin, toimitusaikaan ja palautussysteemiin.
Erittäin mukavat ja jotenkin niin erilaiset kutsut, kun tässä vuosien saatossa käynyt vain Tuppereilla, Partylitella ja maustekutsuilla.
Vaatteet ovat kyllä todella laadukkaita eivätkä veny eikä vanu pesussa, vaan kestävät mainiosti myös rajumpaakin käyttöä.
Toimitusaika oli 2 viikkoa, joten mielestäni ihan inhimillinen. Ja viime viikon kutsuillakin sanottiin, että VARMASTI kerkeävät jouluksi.
Itse en ole palauttanut, mutta yksi vieraista palautti väärän koon takia vaatteen, niin oli todella kätevä systeemi, kun itsekin otin asiasta selvää.
Ainoat miinukset antaisin:
-hinnat (kun on tottunut noihin henkkamaukan/lindexin hintoihin...)
-tietysti juuri ne mitä olisin halunnut ostaa, niin oikeat koot oli loppu. Ehkei paras aika pitää kutsuja kun on uusi mallisto tulossa ja vanhaa halutaan myydä loppuun.
Mutta toisaalta taas hyvä kun haluavat saada vanhan malliston tyhjäksi, sillä OLI ERITTÄIN HYVIÄ TARJOUKSIA. Esim. osasta tuotteita 3 kahden hinnalla.
Muuten pelkkää plussaa ME&I:lle
Aion pitää uudet kutsut heti helmikuussa, kun uusi mallisto ilmestyy!
Suosittelen