Me & I , kotikutsuista hiukan asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no aika uskomatonta.. meillä tosiaan kuten sanoin kymmenkunta meandi-vaatetta ja lisää tulee aivan varmasti, koska laatu on ollut hämmästyttävä =) pupuyökkäri pesty ainakin 15kertaa, eikä oikeastaan mitään käytönjälkeä =) toivottavasti saat uuden tilalle tai rahasi takaisin =)

Meille ainakin esittelijä sanoi suoraan, että toimitukset kestävät todella kauan ja kertoi että mitä kokoa löytyy vielä, aika vähän oli tosiaan vaatteita enään jäljellä.

Minäkin luulin että olisivat olleet kestäviä, olisko joku maanantai kipale osunu sulle.

Hyvä että edes joillekkin on osunut hyvä tuote... Peräänkuullutan muuten puhnumeroa, suoraan "firmaan", en esittelijälle! Mahtaako mistä löytyä, vai löytyykö mistään??

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no se sun myyjäs varmaan antaa sulle numeron sille omalle pomolleen? =)

*nolo*, no niin kyllä varmaan antaakin, enpä tullut edes ajatelleeksi... *punastuu*. Kiitos, soitankin hälle ja kysäsen sen numeron.

Sen siitä saa kun sama pää, kesät talvet... (selityksen makua(ko) );)

Kuullostaa ihan frendtexin jutulta.
Sieltä mäkin sain kuuden viikon päästä kuulla, ettei mun kokoa ollut kuin yhdestä tilaamastani vaatteesta. Ja olisin halunnut yhden jakkupuvun viime vuonna pikkujouluihin. Toi kyseinen vaate oli ne jakkupuvun housut, takkia ei löytynyt mun koossa. Myyjä yritti silti puoliväkisin myydä mulle sitä takkia ja vielä saada mut pitämään mokomia kutsuja kotonani...
Hohhoijjaa...

Mulla on se sama tunika ja en kyllä osaa mitään vikaa siitä mainita. Oikein on ihana, eikä tosiaankaan reikiä tai muuta sellaista. Ja kyllä odotankin että sen hintainen vaate täytyy olla laadukas!

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kiukkuinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Kääk! Ja mulla on kutsut huomenna ja porukka aikoo ostaa pukinkonttiin vaatteita. Missä päin nämä esimerkkikutsut oli, että tietää varautua, jos ollaan samalla suunnalla...?

Rauman seudulla! Ja HUOM syys-malliston vaatteet on käsittääkseni myyty lähes loppuun! Eli kaikkea ei todellakaan saa mitä tilaa... Epäilen myös että tulevatko jouluksi.

No just joo... :/ Samoilla seuduilla... Eli saan varoittaa vieraita jo valmiiksi, että ostavat joulupukin joulupukinkonttiin tulevia vaatteita jostain muualta. Netistä jos katselinkin, että vaatteet on lähes loppuunmyyty. Ja muutenkin, kun esittelijä soitti ja varattiin aikaa, sano, että sesonki loppuu johonkin joulukuun puoleenväliin tjsp ja seuraava sesonki alkaa vasta keväällä - en muista miten sano. Sit kysyin, että mitäs te sitten sen aikaa teette, niin tokas vaan, että ei mitään... Anto esittelijä siis jo puhelimessa aika oudon kuvan touhusta. Lupas kyllä kiven kovaa, että tulee parissa viikossa, mutta en näiden juttujen perusteella sitten menekään sanomaan... Ja jos miettii sitä esittelijän uraa, niin aika huono lafka, kun pitää ensin maksaa niistä vaatteista älyttömästi ( yli 500? muistaisin tuolta sivuilta lukeneeni ) ja sitten kuitenkin joutuu "pakkolomalle" tienaamisistaan... Aika outo firma! :o

Mutta oletkos ajatellut, että paketin arvo on lähes kolme kertaa suurempi? Eli paketin myymällä pois, saa roimasti voittoa! Ja myyjäthän toimii jokainen yksityisyrittäjänä eli ei siinä kukaan "pakkolomalle" jää :)

Olen pitänyt kolmen kuukauden sisällä jo kahdet kutsut ja olen TODELLA tyytyväinen kutsuihin, esittelijään, vaatteisiin, toimitusaikaan ja palautussysteemiin.

Erittäin mukavat ja jotenkin niin erilaiset kutsut, kun tässä vuosien saatossa käynyt vain Tuppereilla, Partylitella ja maustekutsuilla.
Vaatteet ovat kyllä todella laadukkaita eivätkä veny eikä vanu pesussa, vaan kestävät mainiosti myös rajumpaakin käyttöä.

Toimitusaika oli 2 viikkoa, joten mielestäni ihan inhimillinen. Ja viime viikon kutsuillakin sanottiin, että VARMASTI kerkeävät jouluksi.
Itse en ole palauttanut, mutta yksi vieraista palautti väärän koon takia vaatteen, niin oli todella kätevä systeemi, kun itsekin otin asiasta selvää.

Ainoat miinukset antaisin:
-hinnat (kun on tottunut noihin henkkamaukan/lindexin hintoihin...)
-tietysti juuri ne mitä olisin halunnut ostaa, niin oikeat koot oli loppu. Ehkei paras aika pitää kutsuja kun on uusi mallisto tulossa ja vanhaa halutaan myydä loppuun.

Mutta toisaalta taas hyvä kun haluavat saada vanhan malliston tyhjäksi, sillä OLI ERITTÄIN HYVIÄ TARJOUKSIA. Esim. osasta tuotteita 3 kahden hinnalla.

Muuten pelkkää plussaa ME&I:lle :)

Aion pitää uudet kutsut heti helmikuussa, kun uusi mallisto ilmestyy!
Suosittelen

Minä olin myös tyytyväinen sekä kutsuihin että vaatteisiin.
Ihania kirkkaita ja iloisia värejä ja vaatteiden materiaalit olivat hyviä (ja niitä oli paljon erilaisia). Itse kun olen tottunut ostamaan lapsille vaatteet nettipuodeista, niin hinnatkaan eivät mielestäni ole suuret. Ja aina on ollut mahtavia tarjouksia, kun olen nyt jo kolmilla kutsuilla ollut (yksillä toimin emäntänä).

Minä olin myös tyytyväinen sekä kutsuihin että vaatteisiin.
Ihania kirkkaita ja iloisia värejä ja vaatteiden materiaalit olivat hyviä (ja niitä oli paljon erilaisia). Itse kun olen tottunut ostamaan lapsille vaatteet nettipuodeista, niin hinnatkaan eivät mielestäni ole suuret. Ja aina on ollut mahtavia tarjouksia, kun olen nyt jo kolmilla kutsuilla ollut (yksillä toimin emäntänä).

Mä myös todella tyytyväinen vaatteiden laatuun. Ja samoin tuo pikkumies, ei muita pitäiskään :). Ja tosiaan pesusta toiseen ovat uudenveroisia.

Mä ollu yksillä kutsuilla, jolloin parissa viikossa tuli tavarat, sitte tilasin samalta myyjältä mailitsi tavaraa (se laitto mulle listan mitä varastosta löytyy, myyjät tietää sen, ei tarvi tilata sellasia mitä ei oo), ne tuli viikossa. Tällä jälkimmäisellä kerralla tilasin itellekin yhden paidan, ja ihana on :).

Ja tuun tilaamaan jatkossakin, helppoa tilata maililla kun ei tarvi ootella että olis kutsut sopivaan aikaan sopivassa paikassa tai ite pitää kutsuja.

Yhteistyössä