Me&I ihmettelyä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hintansa arvoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole tapana kasvattaa kovinkaan suuria negatiivisia tai positiivisia tunteita lasten vaatteisiin.
Ne on vaatteita.
Joten ostan jotain mikä on nättiä mielestäni ja lapset tykkää. Minulla on oikeasti hyvin vähän huonoja kokemuksia vaatteista , ne kaikki kestää aikansa, ja ei ne ole pesussa mitenkään kamalaksi menneet, ei sen enempää me and I kuin seppälän trikoopaitakaan. Ehkä ainoa oikeasti huono asia on marimekon kiemuretelevat saumat, jota en ymmärrä : sellainen hyvääksytään kun se kuuluu marimekolle... halvemmallakin saadaan vaatteisiin suoria saumoja :D

Toki jotain huonoa laatua joskus on, mutta en aseta vaatteille niin isoa painoarvoa, että jaksaisin pillastua moisesta.
Pyrin ostamaan kaikki lasten vaatteet sellaisilla hinnoilla että ei tule itku jos ne hajoaa:lapsilla kun on tapana elää vaatekuluttavaa elämää yleensäkin, tulee reikiä, tahroja ja kulumaa.. En osta vaatetta jälleenmyynnin takia.
Ajatus siitä, että maksaa vaatteesta paljon että siitä saa hyvän hinnan on hassu. Kun vaatteet käy pieneksi, myyn ne kirpparilla tai annan pois. en mä niillä tulojani hanki. Sitä varten on työ.
 
[QUOTE="vieras";26002925]Minulla ei ole tapana kasvattaa kovinkaan suuria negatiivisia tai positiivisia tunteita lasten vaatteisiin.
Ne on vaatteita.
Joten ostan jotain mikä on nättiä mielestäni ja lapset tykkää. Minulla on oikeasti hyvin vähän huonoja kokemuksia vaatteista , ne kaikki kestää aikansa, ja ei ne ole pesussa mitenkään kamalaksi menneet, ei sen enempää me and I kuin seppälän trikoopaitakaan. Ehkä ainoa oikeasti huono asia on marimekon kiemuretelevat saumat, jota en ymmärrä : sellainen hyvääksytään kun se kuuluu marimekolle... halvemmallakin saadaan vaatteisiin suoria saumoja :D

Toki jotain huonoa laatua joskus on, mutta en aseta vaatteille niin isoa painoarvoa, että jaksaisin pillastua moisesta.
Pyrin ostamaan kaikki lasten vaatteet sellaisilla hinnoilla että ei tule itku jos ne hajoaa:lapsilla kun on tapana elää vaatekuluttavaa elämää yleensäkin, tulee reikiä, tahroja ja kulumaa.. En osta vaatetta jälleenmyynnin takia.
Ajatus siitä, että maksaa vaatteesta paljon että siitä saa hyvän hinnan on hassu. Kun vaatteet käy pieneksi, myyn ne kirpparilla tai annan pois. en mä niillä tulojani hanki. Sitä varten on työ.[/QUOTE]

Kyllä minua harmittaa jos vaate josta lapsi pitää ja minä myös ni menee nopeasti huonoksi. Hinnasta viis. Joskus se halpa vaate kestää vuodesta toiseen.
 
Jaah, no mä en voi myydä mein meandeja eteenpäin, kun ovat niin kuluneita kahden lapsen jäljiltä. Samettihousuista ja froteisista on polvista "nukka" pois, mutta kangas ei oo vielä puhki. Minäkin olen hiukan pettynyt noihin painettujen kankaiden haalistumiseen, mutta "muovi"painatukselliset kestää kyllä ihan loistavasti.
Pari vaatetta olen myynyt Huutiksessa, toinen body, johon ostin liikaa kasvunvaraa... kasvoi lapsi yli bodyjen käyttöiän ja toinen oma vaate, jota en käyttänytkään.
Ne on ihan ok vaatteita ja ihaninta niissä on se, että ne voi ostaa kotisohvalta tai joskus kaverin sohvalta :)
 

Yhteistyössä