Me&I vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Kukaan koskaan ostanut noita Me&I vaatteita?Onko ne hyviä entä pientä tai isoa kokoa?Menen ekan kerran ensi viikolla kutsuille ja netistä katsoin just et mitä niiden mallistossa on ja kysyn vielä et onko siis kaikki niiden myydyt vaatteet tuossa mitä netissäkin näkyi vai onko niillä myyjillä lisää vaatteita mit ei netissä ole?

Joo samat sanat! ovat kyllä ihanan värikkäitä ja kivoja kuviota niissä, mutta valitettavasti haalistuu kyllä pesussa. Eivät ole laadultaan sen kummempia kun H&M, lindex ym. Ainakaan minun mielestäni. Olen ostanut lindexiltä melko saman näköisiä vaatteita paljon halvemmalla ja pystyneet paremmassa kunnossa kun Me&I vaatteet :( Harmittaa kun piti mennä niihin tuhlaamaan. Hinta-laatu ei tosiaan ole ihan kohillaan noissa vaatteissa

Minusta se on sellaista vähän reilua kokoa, ei ainakaan pientä. Esim. koko 98/104 kans menee 104 kokoiselle:) Laatu on mielestäni hyvää!! Ja kyllä se mallisto taitaa tuolla sivuilla olla:)

Saithan muuten Gossip postini...

Täälläkin pettynyt!!!! Maksoin kamalan kiskuri hinnan noista kuteista ja petyin kun ei olleet todellakaan niin laadukkaita kun hinta antoi ymmärtää. Hennes, lindex ja vastaavat on meillä paljon paremmin kestäneet nukkaantumatta ja haalistumatta. Me&I vaatteet on toki ihania kun niin värikkäitä ja lapsienkin mieleen, mutta en kyllä enää ikimaailmassa pistä rahojani niihin!!!

Eli meillä 5v tyttö käyttää nyt vaate kokoa 98cm niin tuo koko voisi mennä kun on ikäisekseen pieni kokoinen.No ei se auta kun kokeilla edes kerran olihan nuo aikas hintavia.

Nokoma =) Juu kiitos just kävin lukemassa viestiä ei aina näy mulla tuo et on tullut viestiä,mut hyvä kun löytyi asu sinnekkin =)