Me ei vaan päästä yhteisymmärrykseen pojan nimestä

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jasu on munki mielestä jonkun koiran tms. nimi. tai sitten lempinimi, lyhennös just Jaakosta tms. Jooa on kaunis nimi.
Niin sanottiin meidän tytönkin nimestä, että Nella on lemmikin nimi ja eipä ois muu nimi sopinut tytöllemme paremmin kuin Nella.
 
no miksei?
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
miksei Joona? Jasu tosiaan hieman lempinimimäinen, mut mun mielestä parempi ku tekemällä tehty Jooa...Jimi on lähiönimi.
Itse en Jasua lapselleni laittaisi nimeksi mutta laittakaa jos itse ajattelette sen olevan paras
Tuota ehdotin miehelle, mutta eihän se tietenkään käy ku sen veli on Joonas :headwall:
No mun sisko anto omalle lapselleen saman nimen mikä mulla on...vieläpä ekan ja toka nimen. Kolmannen sitten "keksi" itse. Eikä mua haitannut yhtään. Mikäs siinä, jos tykkäävät :). Eikä meitä silti ole kukaan sekoittanut! kun on toi 30 vuotta ikäeroakin :D.
 
näin
Jasu on mun mielestä paras noista, Jimi on :X ja Jooa nyt ei mun mielestä ole nimi ollenkaan. ;) En kyllä ymmärrä miksi lasten nimien pitää olla samaa sarjaa ja alkaa samalla kirjaimella, mutta turha enää tässä vaiheessa rikkoa sarjaa kun sille tielle on lähdetty. ;)
 
Jooa on kiva nimi, oisin halunnu meille, kuten myös Jiminkin mutta kumpikaan ei käyny ukolle.. En nyt vaan muista mitkä sen tekosyitä oli... :kieh:

Mä oon jotenkin elänyt vaaleanpunaisssa tulevaisuudessa ja olettanut et teille tulee kolmas tyttö B)
 
keksitääs..
Jooa mun mielestä tietysti kaunein, kun on oman pojan nimi, mutta tosiaan ihmiset kyselee et olikos se Jooa vai Nooa... No kyllä se nimi vielä yleistyy!

Jose on aivan mahtava nimi ja Josu ja Joosua (vähän kuin jenkki Joshua) :)
 

Yhteistyössä