Me ei vaan päästä yhteisymmärrykseen pojan nimestä

Tää taitaa olla jo kolmas kerta ku kysyn :ashamed:
Miehen kanssa eilen puhuttiin taas pojan nimistä ja meillä on 4 vaihtoehtoa, mutta ei siltikään päästä yhteisymmärrykseen vaikka kaikki nimet toisaalta sellaisia jotka haluttais..

Ja tässä vielä ne vaihtoehdot:

Jasu Elias Antero ( mies haluaa tämän ja minäkin aluksi, mutta sitten te rakkaat :D palstalaiset sanoitte että se kuulostaa enemmänkin lempinimeltä, joten nyt se kuulostaa siltä :eek: )

Jimi Elias Antero ( ihan ok, mut ei niin ihana kuin nuo muut :D )

Jooa Elias Antero ( tähän ihastuin melkein heti ku joku sitä ehdotti =) Mutta mies ei nyt ole varma tuosta ku se ei kuulemma sovi meidän tyttöjen joukkoon :kieh: )

Veeti Elias Antero ( ollu meidän suosikki jo yli 2 vuotta, mutta joku siinä nyt sit taas mättää. Varmaankin se että alkaa eri kirjaimella kuin meidän tytöt )

Ja tytöt siis nimeltään Janna ja Janessa..

Mä lupaan että tää on vika kerta ku kysyn :ashamed: Mikä paras?!? Ja monen mielestä varmaan ei mikään noista :D
 
Mun mielestä Veeti Elias Antero kuulostaa ehdottomasti parhaalta, mutta Jasu Elias Antero kuulostaa taas tyttöjen nimien kanssa parhaalta. Vaikka onhan se vähän lempinimenomainen mutta... Jimistä en itse taas pidä yhtään. :ashamed:
 
vieras
Jos Jasu on teidän mielestä paras niin laittakaa se, on samantyylinen tyttöjenkin kanssa. Omas suosikkini olisi ehdottomasti Jooa. Jimi ja Veeti on niin tavallisia etten edes harkitsisi.
 
km
Jooa on mun mielestä paras. Mä oon tuntenut niin monta Jasu-koiraa että en ikinä laittais lapselle nimeksi. Veeti-nimisiä on joka oksalla nykyään, samoin Jimikin on tosi yleinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mun mielestä Veeti Elias Antero kuulostaa ehdottomasti parhaalta, mutta Jasu Elias Antero kuulostaa taas tyttöjen nimien kanssa parhaalta. Vaikka onhan se vähän lempinimenomainen mutta... Jimistä en itse taas pidä yhtään. :ashamed:
No munkin mielestä tuo Veeti rimpsu kuulostaa parhaimmalta yhdessä ja tosiaan mies sen takia haluaa tuon Jasun ku sopii tyttöjen kanssa parhaiten yhteen..
 
vieras
no onko sen pojan nimen pakko alkaa samalla kirjaimella? sehän voi hyvin poiketa kirjaimesta kun on muutenkin "erilaatua" ;) eli kyllä se veeti käy ihan hyvin.
jasu sopis siinämielessä että alkaa JA-kirjaimilla niinku tytötkin, mutta sitten taas seuraavien lapsien kohdalla paineet että pitää taas löytää JA-nimi...
Jooasta ja veetistä tykkään eniten itse :)
 
Gilleri
Teidän pitää kuule ihan itse valita sopivin nimi. Kaikki on ihan jees, kun ottaa huomioon nuo teidän tyttöset. Itse en laittain pojalle mitään nuista, koska omat assosiaatiot on mitä on. Jasu nimisen hevosen tiedän. Jimi Pääkallo on ihan rock, Veeti on kiva koiralla/kissalla. Jäljellle jää Jooa, joka ei minusta ole mikään nimi vaan kuulostaa ihan joikumiselta...
 
Mari
Se, että nimi kuullostaa lempinimeltä ei mun mielestä ole mitenkään paha juttu. Pääasia, että lasta kutsutaan nimeltä, joka hänellä on... Eli monet kuitenkin kutsuvat lasta sillä "lempinimeltä". Miksei se sitten voisi olla myös virallinen nimi?

Jasun minä vaan yhdistän tyttöön, koska meillä lähipiirissä Jasmin nimistä tyttö kutsutaan Jasuksi..

Heitän vielä yhden nimen: Jaspe (sekin on lempinimimainen, mutta mun mielestä ok nimi)

Paras noista teidän nimistä, mun mielestä on Veeti Elias Antero
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Se, että nimi kuullostaa lempinimeltä ei mun mielestä ole mitenkään paha juttu. Pääasia, että lasta kutsutaan nimeltä, joka hänellä on... Eli monet kuitenkin kutsuvat lasta sillä "lempinimeltä". Miksei se sitten voisi olla myös virallinen nimi?

Jasun minä vaan yhdistän tyttöön, koska meillä lähipiirissä Jasmin nimistä tyttö kutsutaan Jasuksi..

Heitän vielä yhden nimen: Jaspe (sekin on lempinimimainen, mutta mun mielestä ok nimi)

Paras noista teidän nimistä, mun mielestä on Veeti Elias Antero
Jasper?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no onko sen pojan nimen pakko alkaa samalla kirjaimella? sehän voi hyvin poiketa kirjaimesta kun on muutenkin "erilaatua" ;) eli kyllä se veeti käy ihan hyvin.
jasu sopis siinämielessä että alkaa JA-kirjaimilla niinku tytötkin, mutta sitten taas seuraavien lapsien kohdalla paineet että pitää taas löytää JA-nimi...
Jooasta ja veetistä tykkään eniten itse :)
No tätäkin mietin että ei sen tarviisi alkaa samalla kirjaimella ku on tosiaan "erilaatua" :D
 
Mari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Se, että nimi kuullostaa lempinimeltä ei mun mielestä ole mitenkään paha juttu. Pääasia, että lasta kutsutaan nimeltä, joka hänellä on... Eli monet kuitenkin kutsuvat lasta sillä "lempinimeltä". Miksei se sitten voisi olla myös virallinen nimi?

Jasun minä vaan yhdistän tyttöön, koska meillä lähipiirissä Jasmin nimistä tyttö kutsutaan Jasuksi..

Heitän vielä yhden nimen: Jaspe (sekin on lempinimimainen, mutta mun mielestä ok nimi)

Paras noista teidän nimistä, mun mielestä on Veeti Elias Antero
Jasper?
Ei, kun Jaspe (pojan luokalla on Jaspe ja mun mielestä oiva nimi)
 
Ei tää kyl auta nyt yhtään mua :D Tulee niin erilaista mielipidettä että... Tytöille oli helppo keksiä nimi ja niistä ei tarvinnu yhtään vääntää kättä miehen kanssa. Miks pojalle on niin vaikea keksiä? plaah!
 

Yhteistyössä