Me ei sitte lähdetä tänään mihinkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Haukkukaa vaan. Ette voi sanoa mitään pahempa kuin itse ajattelen. :ashamed:

Vaan eihän se kauhean vaarallista ole jos likka on ihan tyhjänpäniväisen päivän pois eskarista (taas). Vaikka kukaan ei ole kipeänä. Vai lasketaanko, että kaikilla valuu räkä nokasta? Mulla on selkä ihan sökönä ja silmiä ihan kirvelee ja vihloo. Mie en ois halunnu nousta sängystä ollenkaan, kun nukkunut niin olemattoman vähän. Saakeli, eilen taas olin nukkua pystyyn melkein koko päivän ja sitte illalla ku ois saanu laittaa jo peräti 11 nukkumaan niin uni ei tullut kuin vasta kahdelta. :headwall: Sitte sain nukkua peräri tunnin ennen ku nuorimmaiselle piti lähteä antamaan juotavaa ja nuokuin sen kans puolitoista tuntia sohvalla. Sitte yritin takas nukkumaan ja kohta sama juttu.

Ja seitsemältä en kuullu kelloa ajoissa niin se ipana kerkes alkaa sitä sitten huutamaan eikä saanu edes rauhassa nousta lataamaan akkuja. Eihän äiti sellaista saa tehdä. :whistle: Sylivauvana piti olla ison jätkän niin kauan, että päässy ees aamupalaa ajoissa laittamaan. Sitte tein päätöksen, että ei me mihinkään lähetä, kun jos lähettäis niin kaikki pitäis tehdä semmosella kiireellä että joutuisin huutamaan noille polla punasena että saisivat jotain aikaan. Haluaisin olla yhden päivän huutamatta.. Voi jumalauta kun tuntuu jo päässäkin tykytystä ja rinnassa myös....

Oli vähän puhetta, että saatettais kaverinkin luona kylästellä tänään. Mutat ei taideta mennä sinnekään.. En uskalla ajaa 15km suuntaansa tämmösenä...

No kiitti myötätunnosta. Koitin äsken ottaa tirsat sohvalla, kun kuopus käväs hetken nukkumassa. Lyhyet tirsat mulla oli ja vähän väliä oli isommilla muksuilla jotain asiaa, mutta lähti tuossa pahin terä tykytyksiltä ja vihlonnalta. Uusi yritys myöhemmin jos pojat vaikka menis unille jossain vaiheessa...

Yhteistyössä