Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:-tekokukat
-isot viuhkat
-räsymatot
-puhviverhot
-pitsipöytäliinat/sängynpeitteet/verhot
-nahkasohvat
-sotkan lastolevykirjahyllyt, varsinkin pyökin sävy
-pirttikalusto
-moderneita huonekaluja ja antiikkia rintarinnan
-boordit
-pikkukukalliset, vaaleat tapetit
mm. näistä en itse henkilökohtaisesti lämpeä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:En lukenut koko ketjua, mutta mun mielestä ehdottomasti KIRJAHYLLY![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:En lukenut koko ketjua, mutta mun mielestä ehdottomasti KIRJAHYLLY![]()
Mihin kirjat sitten laitetaan hyvän maun mukaisesti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki kulunutta, vanhaa ja hajoavaa. Kaikki mitä sattuu, mitä halvalla on saatu ostettua. Verhoista ja sohvista lähtien. Kirjahyllyt keikkasee, täynnä laskuja ja lasten rojuja, päällä kuolleita kukkia. Rojua joka puolella, vaatemyttyjä jne. Elkää tulko meille, en mäkään viihdy täällä kaaoksessa, eikä rahaa oo ostaa mtn. Tosin mukelot hajottaisivat/piirtäisivät jos jotain uutta joskus sais ostettuakin. Olkkarissa on esim nahkainen kulmasohva, vanha kirpputorilta ostettu mummolasohva + samanlainen nojatuoli sekä vihree nojatuoli. Kirppikseltä kirjahylly. Toimistopöytä ja erinäköisiä tuoleja sen ympärillä, osa koulun vanhoja tuoleja.
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:Mun mielestä kauheista kauhein on se semmoinen lamppu, jossa on isot, rottinkiset propellit. Siis jonkun sortin ilmastointijuttu. Aivan kauhea!!! Eikä muovimatotkaan abloodeja aiheuta..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaikki kulunutta, vanhaa ja hajoavaa. Kaikki mitä sattuu, mitä halvalla on saatu ostettua. Verhoista ja sohvista lähtien. Kirjahyllyt keikkasee, täynnä laskuja ja lasten rojuja, päällä kuolleita kukkia. Rojua joka puolella, vaatemyttyjä jne. Elkää tulko meille, en mäkään viihdy täällä kaaoksessa, eikä rahaa oo ostaa mtn. Tosin mukelot hajottaisivat/piirtäisivät jos jotain uutta joskus sais ostettuakin. Olkkarissa on esim nahkainen kulmasohva, vanha kirpputorilta ostettu mummolasohva + samanlainen nojatuoli sekä vihree nojatuoli. Kirppikseltä kirjahylly. Toimistopöytä ja erinäköisiä tuoleja sen ympärillä, osa koulun vanhoja tuoleja.![]()
Melkein kuin junnun huone, kun se tulee harrastuksistaan, paitsi että pinnat on kaikki hiljattain maalattu. Ja tässäpä todistusaineistoa
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/junnu.html
Toi sähköpatteri on tosin jo lähtenyt mäkeen, kun saatiin vihdoin, 12 vuoden odotuksen jälkeen, lämmitys toimimaan.
Susta tulis kertaheitolla valtakunnallinen julkkis, saisit rahaa ja kodin kuntoon suitsaitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo on vielä pientäMeillä huoneet muistuttaa enemmänkin kaatopaikkaa. Jos silläsiisti-ohjelmaa katsot, ni vois olla meiltä
Meiltä vois tulla tekeen useamman telkkariohjelman, tulis tv-yhtiölle halvaksi: silläsiisti, kodin remppa ja sisustusohjelmia (jos ne maksais ostokset) kauhukakarat, laihdutusjuttuja, tositarinoita masennuksesta, koulukiusaamisesta, sairauksista jne Piätsiköhän soittaa vaikka maikkariin tai neloselle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:laavalamppu
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Susta tulis kertaheitolla valtakunnallinen julkkis, saisit rahaa ja kodin kuntoon suitsaitAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo on vielä pientäMeillä huoneet muistuttaa enemmänkin kaatopaikkaa. Jos silläsiisti-ohjelmaa katsot, ni vois olla meiltä
Meiltä vois tulla tekeen useamman telkkariohjelman, tulis tv-yhtiölle halvaksi: silläsiisti, kodin remppa ja sisustusohjelmia (jos ne maksais ostokset) kauhukakarat, laihdutusjuttuja, tositarinoita masennuksesta, koulukiusaamisesta, sairauksista jne Piätsiköhän soittaa vaikka maikkariin tai neloselle
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sanomatta on vielä, sellainen jalkalamppu jossa on useampi vaaleanpunainen kukan muotoinen lasi varjostin yök ja vielä kerran yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on makkarissa tällaistaAlkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissaTosin mä tykkään.
Mitä sulla on makkarissa?
![]()
Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.
Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.
Rikki menevät huonekalut ovat ärsyttäviä jo taloudellisesti.
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.