Mauttomimmat sisustuselementit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mä en muuten siedä pianoa kenenkään himassa.. En tiedä edes miksi, mut mun mielestä se aika meni jo, jolloin "kaikilla" oli piano..

Se on vähän hankala harjoitella soittoläksyjä jos ei ole pianoa.

Mä haluaisin semmoisen vanhanpianon.

Meillä on semmonen sohva joka on siis niin kauhea ettei sitä pysty ees sanoon mutta ei oo ollu vielä rahkeita ostaa uutta. Tosta pianosta on pakko sanoa että mä tykkään meidän pianosta tosi paljon ja soittelenkin sillä. Vanhemmat osti sen mulle lapsena kun halusin alkaa soittaan. Ja kiva aatella myös että investoi muhun niin paljon, se kun vie paljon tilaa ja jonkin verran rahaakin.
Mutta näähän on makuasioita, ja oon kyllä nähny koteja joihin sopii jutut mitä meille ei tuu evör.

Lähdenkin tästä hankkimaan mm. ropelivalaisimen, puutarhatonttuja, Sotkalta huonekaluja ja kirpparilta metso-taulun valtavilla kehyksillä. Kruunaan kaiken jumalattomalla määrällä muovikukkia, jotka kaikki on erilaisissa purkeissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannan kiiski:
Lähdenkin tästä hankkimaan mm. ropelivalaisimen, puutarhatonttuja, Sotkalta huonekaluja ja kirpparilta metso-taulun valtavilla kehyksillä. Kruunaan kaiken jumalattomalla määrällä muovikukkia, jotka kaikki on erilaisissa purkeissa!

Multa saat nuo tontut ihan ilmatteeksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sohvi72:
Kuka kehtaa tunnustaa omistavansa tuuletinlampun?
:wave: :wave: :wave: Meillä on takkahuoneessa.
Se kun sopi sinne niin hyvin :ashamed: :ashamed:
Tulkaa ja kivittäkää...

Meilla on 5 tuuletin lappua sisalla ja 3 ulkona :whistle: Taalla floridassa kun asutaan,on ihana saada ilma kiertamaan!

-holvikaaret esim olohuoneen oviaukossa
-valkeet keittiönkaapit joissa puunväriset listat
-keltaisen sävyiset muovimatot
-puolipaneelit
-vaaleanruskeaksi maalatut ovenkarmit
-kiikkutuoli jonka päälle on nakattu joku hiton liina
-kappa-verhot
-kirjahylly-tv-taso yhdistelmä
-divaani/kulmasohvat joissa divaaniosa on pyöreä
-moniväriset sohvat
-olohuoneeseen tumpattu monia erilaisia sohvia ja tuoleja
-avonaulakot eteisessä, jos vaatteet eivät ole nätisti henkareissa
-melamiinilipastot, oiskohan sävy koivu tai joku muu vastaava
-punaisen ja mustan väriyhdistelmä, liian tunkkainen mun makuun
-digiboksit,lvideot,dvd, pleikkari yms. kaikki esillä olohuoneessa esim tv-tasolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Poimutetut hörselösohvanpääliset, pastelliset puhviverhot, tekokukat, raanut seinillä ja ne värilliset jouluvalot.

hei halooo!!! Jouluna pitää olla vähän naivia ja lapsellista. Outo mainita jouluvalot, kun nehän kuuluu vain jouluun. Vai onko teillä ne kesälläkin. Aika turha huomautus noi jouluvalalot..hah!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Qunneli:
Tykkäsin. Punainen senkki on ihana -onko se vanha? Taidat olla löytöjen tekijä? Mustassa on särmää, sillä ei kaikki osaa sisustaa -mutta olet onnistunut hienosti. :flower: Tämä Keittiönoidalle!
Kiitos =) Se senkki on ihan kirpparilta löydetty, oli alunperin ruskea ja aika huonossa kunnossa. Hioin ja maalasin sen uudestaan ja tollanen siitä sitten tuli. Mä näin just netissä Espoon kierrätyskeskuksessa myös yhden ihanan senkin, mutta pirulainen kun mulla ei ole sitä ajokorttia, niin enhän mä sitä pääse sieltä hakemaan.

Mulla on aina aiemmin ollut kaikki pinnat valkoista ja viime keväänä hurahdin Tikkurilan värimainoksiin. Ja "maalasin maailmani" :D Työhuoneesta tuli kuitenkin valkoinen, junnun huoneesta taas army-henkinen eli harmaata ja maastovihreetä.

miksi kuva ei näy

http://www.aijaa.com/v.php?i=1458766.jpg

Tossa monen plussalaisen painajainen.. :P

voisko joku valaista, että mitä noihin vitriini osiin vois laittaa, et näyttäis edes "ihan kivalta"..?

nyt niissä on vähän sitä ja tätä, mm. miehen harrastamia vanhojen jenkkiautojen pienoismalleja, laseja yms. mitä kuvassa näkyy.. :X

Ja ihan vaan tiedoksi, etten minäkään tosta "alttarista" tykkää, mut se on saatu miehen äidiltä, ja on sille kovin rakas jostain syystä. :)

Yks tuli vielä mieleen, mitä ei oo mainittu: kuivakukat.
Yleisesti ottaen kuitenkin mun mielestä mauttominta on yhden tyylin mukainen, "lehdestä repäisty" koti, jossa ei näy asumisen jälki, eikä persoonallisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja fanibala:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1458766.jpg

Tossa monen plussalaisen painajainen.. :P

voisko joku valaista, että mitä noihin vitriini osiin vois laittaa, et näyttäis edes "ihan kivalta"..?

nyt niissä on vähän sitä ja tätä, mm. miehen harrastamia vanhojen jenkkiautojen pienoismalleja, laseja yms. mitä kuvassa näkyy.. :X

Ja ihan vaan tiedoksi, etten minäkään tosta "alttarista" tykkää, mut se on saatu miehen äidiltä, ja on sille kovin rakas jostain syystä. :)

Kirjahyllyyn laitetaan kirjoja

;)

Mulla on 3 tälläistä "mummohyllyä" sewn takia että kirjat eivät pölyynny niin kuin ne olisivat tavis hyllyssä.
bjorkdal_torni.jpg

täytetyt elukat, taljat ja sarvet yms.
ryijyt, seinävaatteet yms.
sellaiset tavarat mitkä ei sovi sinne, kuten musta kiiltävä muovinen pöytä jonnekin hirsimökkiin.
kenenkään kotia en arvostele niin että hyi hitto, vaan ajattelen mieluumin että näin ei meille..

Siis tätä en just ymmärrä, että täällä mollataan asioista jotka toisille ovat erittäin tärkeitä ja rakkaita.
Eikö se ole jokaisen oma asia miten kotinsa sisustaa? Inhoan juuri tälläistä sanonta joka alkaa " meille ei kyllä tule" Meille tulee just sitä mistä tykätään, olkoon se sitten sotkasta tai mistä hyvänsä kunhan on mieleinen ja vaikka sitte lastulevyä. Ja sokerina pohjalla kerron että meillä on 40 vuotta vanha pirttipöytä josta en luovu vaikka kuka sanois mitä.

Mustakin sellainen lastulevyinen olohuoneen tv-alttari + pikkuisen krääsää tyhjillä hyllyillä on hirveä. Tosin siitäkin pystyy tekemään ihmeitä: sisustuslehdessä hyllystöstä oli sahattu tarpeeton yläosa pois ja alaosan laatikosto maalattu. Telkku siis laitetaan siihen laatikoston päälle. Näytti ihan modernilta ja varmasti passeli moneen kotiin.

Meillä on kans jotain hirvityksiä vielä säästetty, kun mies ei vielä suostu luopumaan.
* "Muhkea" musta nahkasohva, tosin tungettuna kellarin takkahuoneeseen piiloon.
* Lastulevy-yöpöydät piilotin komeroon, lähtevät kierrätykseen millä hetkellä hyvänsä. Tosin näistäkin saisi ihan ok:t opiskelijakämppään, jos näyttäisi maalipurkkia niille.
* Mummon perintönä pyöreät 60-70-luvun keinonahkapallit saivat meillä uuden elämän irtopäällisen kanssa. Kukaan ei voi aavistaa mitä päällisen alta löytyy
* Pyökinvärinen lastulevystä tehty tv-alusta odottaa korvaavaa ratkaisua. Muoto on sellainen, että maalipurkilla ei nyt tee ihmeitä. Valitettavasti eka täytyy meillä ainakin uusia ulko-ovet lukkoineen & talon sokkelin pinnoittaa. Sitten ehkä katse menee olkkariin...

musta olkkarinmatto täynnä kissankarvoja,"puolikuolleita"viherkasveja,kirjahylly kaikkea roinaa täynnä(ties koska viimex tyhjennetty!),rikkinäiset nahkasohvat,valkoset seinät,sermit,kokolattiamatot,itämaishenkiset matot,valokuvat ilman kehystä(tai halpakehyksillä),liian pitkät verhot(laahaa lattiaa),lankatyynyt(lähtee langanpätkiä irti),kaikki tv-taso viritelmät ja johtosotkut,liian täyteen ahdettu lasivitriini,pyörivä;nahkanen tv-tuoli,lasipöytä,lasiset korkeat kynttilänjalat ja niissä pallokynttilät,viinapullot näkyvissä....

Yhteistyössä