Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Oikeestaan jos mauttomasta puhutaan, niin musta sellaset "sisustuslehti-kopiot" on mauttomia. Tyyliin rakennetaan uus talo ja ostetaan sävy-sävyyn sisustus koko taloon. Mun mielestä sekalainen (ei siis sekava) sisustus on paljon mielenkiintoisempi kuin beessi sohva, beessit seinät ja beessit tekstiilit.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kuvassa kaikki on pielessä:
http://www.oikotie.fi/ext/images/extralarge/38267/1187970047407-5ba7511f119a6d98932749834b5067fe_27430_5.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kuvassa kaikki on pielessä:
http://www.oikotie.fi/ext/images/extralarge/38267/1187970047407-5ba7511f119a6d98932749834b5067fe_27430_5.jpg
tämä on juuri se mitä kammoksun! Vaikka mikään sisustaja en olekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Mustat nahkasohvat on kans aika 80's.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:valokuvat seinillä
Harmi, ettei niitä kaaritettuja oviaukkoja voi ostaa ja myydä. Mä ostaisin ne sulta pois.Alkuperäinen kirjoittaja tyylitön:Meiltä löytyy:
-Boordeja (juu, tykkään)
-Kaaritettuja oviaukkoja (yök, hajotan, kun löydän lekan)
-Puisia kalusteita ja vieläpä ihan mäntyä (tykkään)
-Nahkasohvat (onneksi ei vihreät)
-Marimekkoa
Että tervetuloa meille oksentamaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Harmi, ettei niitä kaaritettuja oviaukkoja voi ostaa ja myydä. Mä ostaisin ne sulta pois.Alkuperäinen kirjoittaja tyylitön:Meiltä löytyy:
-Boordeja (juu, tykkään)
-Marimekkoa
Että tervetuloa meille oksentamaan....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Harmi, ettei niitä kaaritettuja oviaukkoja voi ostaa ja myydä. Mä ostaisin ne sulta pois.Alkuperäinen kirjoittaja tyylitön:Meiltä löytyy:
-Boordeja (juu, tykkään)
-Marimekkoa
Että tervetuloa meille oksentamaan....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyylitön:Tuu kottikärryillä hakemaan, lapioin ne vielä kaupan päälle sulle ihan henkilökohtasesti, kunhan ovat saaneet siitä lekasta![]()