Maustamattomat kanan fileepihvit. Mitä mausteita laitan? Apuaaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Mitä mausteita noihin kannattais laittaa? Ja niistä tulee aina kuivia, miten niistä saa mehukkaita? Voiko ne vaan paistaa pannulla, maustaa ja heittää kerman sinne sekaan ja antaa muhia?

Suolaa ja pippuria laitan itse, nopea ruskistus ja vaikka vettä pannulle ja antaa hautua...Niin mä teen...Tai vaihtoehtoisesti heittää uuniin ja lisää myöhemmin kermaa.

Itse öljyän filepihvit ja laitan joukkoon broilerimaustetta, currymaustetta ja mango-cyrry tahnaa. Annan maustua n. 10min ja sen jälkeen paistan riittävän kuumalla pannulla ja laitan sitten vielä uuniin hautumaan, joskus laitan kermaa joukkoon.

[QUOTE="minä";23338042]Itse öljyän filepihvit ja laitan joukkoon broilerimaustetta, currymaustetta ja mango-cyrry tahnaa. Annan maustua n. 10min ja sen jälkeen paistan riittävän kuumalla pannulla ja laitan sitten vielä uuniin hautumaan, joskus laitan kermaa joukkoon.[/QUOTE]

Paljonko laitat uuniin asteita ja kauanko pidät?

Minä teen silleen että leikkaan keskelle viillon että pihviin tulee niinku tasku, ja sinne sisään esim.tuorejuustoa ja kääräsen pekoniin, sitten uuniin! Tulee aivan täydellisiä! :P

Yhteistyössä