Matti "Sig" inkinen löydettiin kuolleena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tuon arvasi, mutta on varmasti iso helpotus omaisille että hänet löydettiin ja voidaan nyt laskea haudan lepoon, kuin että ainainen epätietoisuus mitä kävi.
Jaksamista hänen perheelleen.

Kotimaa
SIG-yhtyeen Matti Inkinen löytyi hukkuneena

Julkaistu: 25.05. klo: 15:59
Päivitetty: 25.05. klo: 16:13

Lähes kuukausi sitten kadonnut muusikko Matti Inkinen on löytynyt kuolleena. Hänet löydettiin puolenpäivän aikaan Raisionlahdelta. Inkinen tuli tunnetuksi SIG-yhtyeen laulajana.

Ohikulkija oli huomannut, että Kukonpäänniemen rannan läheisyydessä kelluu jotain. Paikalle mennyt pelastuslaitoksen venepartio nosti ruumiin ylös.

Poliisin tietoon ei tähän mennessä ole tullut mitään, mikä viittaisi Inkisen joutuneen rikoksen uhriksi.

Inkinen poistui kotoaan Raisiosta 29. huhtikuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän tuon arvasi, mutta on varmasti iso helpotus omaisille että hänet löydettiin ja voidaan nyt laskea haudan lepoon, kuin että ainainen epätietoisuus mitä kävi.
Jaksamista hänen perheelleen.

Samaa mieltä olen :(

Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:
Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja piikkisiili:
Mahtoikohan se seiskassa ollut juttu vaikuttaa asiaan... Ikävä juttu kaikin puolin.

Mahtoikohan se juttu olla totta? :o

Roskalehdet tekee tikusta asiaa ja vähän vierestäkin, että saavat lehtiä kaupaks ja tässä lopputulos.....

Lait ne on roskalehdilläkin ja yleensä jutut pohjautuvat edes johonkin todelliseen asiaan.
Nyt vain taisi olla aika rankka juttu kyseessä kelle tahansa käsiteltäväksi.

:/

Inkinen oli mun ihan ensimmäinen idolini. Olin ollut ihan rakastunut kolmevuotiaana Inkiseen kun sillä oli niin ihanat korvat :D ihan himmeet hörikset siis... kutsuin ihanakorvaiseksi

jos epäily piti paikkansa, en äitinä tietenkään voi sitä hyväksyä, mutta järkyttävää on se että kun kaikkien tiedossa oli Inkisen terveydentila, miten toipuminen leikkauksesta oli rankkaa niin miksi hemmetissä piti alkaa repostella asiaa julkisesti, kun kyse oli kuitenkin epäilystä, ja tietääkseni epäilty ei ole sama kuin syyllinen johonkin. En epäile ollenkaan etteikö lehtijutulla olisi ollut tekemistä Inkisen ratkaisun kanssa...

Yhteistyössä