B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pystyykö niistä lapsen vammoista sanomaan, että ovat varmasti pahoinpitelyn jälkiä? Jospa on tän miehen kanssa ollut jossain ja mies on kuollut, äkkiäkös tuonikäinen saa niskansa ja naamansa ruvelle kun yksinään tuolla tarpoo. Tai mies vaikka jättänyt kotiin nukkumaan siksi aikaa, kun äkkiä käynyt jossain...
Kaipa ne poliisisedät tietää, kun pahoinpitelystä kokoajan puhutaan... tulipahan vain mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja kuvan nähnyt;29346098:Kuvasta päätellen on turpaansa saanut, naama sen verran ruhjeilla ja toinen silmä muurautunut kiinni, ympäri kehoa oli myös ruhjeita löytäjän tietojen mukaan, mitä on julkaissut netissä!
Alkuperäinen kirjoittaja säälittää;29346108:No minä oon edelleen sitä mieltä, että on pojan kannalta pahempi, että tää lähisukulainen tappo ittensä, oli sitten tehnyt pojalle mitä tahansa. Asioita kun on mahdollista myöhemmin katua ja sopia ja niin edelleen ja henkilö olisi edelleen voinut olla pojallekin tärkeä ihan elossa. Eli yksi menetys lisää pojalle.
Kun ajattelee tilannetta, että kuvitellut tappaneensa oman lapsensa.. Tämä luultavasti ollut syy itsemurhaan.
Kun ajattelee tilannetta, että kuvitellut tappaneensa oman lapsensa.. Tämä luultavasti ollut syy itsemurhaan.
Itse luulisin tässä vaiheessa, että asia on ollut eri tavalla. Kuten siten, että henkilö on päättänyt tappaa itsensä ja lapsensa, mutta lapsi on jäänyt vahingossa eloon.
Alkuperäinen kirjoittaja kuvan nähnyt;29346098:Kuvasta päätellen on turpaansa saanut, naama sen verran ruhjeilla ja toinen silmä muurautunut kiinni, ympäri kehoa oli myös ruhjeita löytäjän tietojen mukaan, mitä on julkaissut netissä!
Alkuperäinen kirjoittaja säälittää;29346115:Avaatko ajatustas? En osaa jatkaa noista kahdesta pisteestä..