Hylätyn 2-vuotiaan tapaus: Etsitty mies löytyi kuolleena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeshhhhhsss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="bella";29346079]Jätti se isä itsemurha viestin. Ei tiennyt pojan jääneen eloon[/QUOTE]

:(

ONNEKSI oli vienyt pojan sinne kentälle, nyt voi ajatella näin :) Muutoin olisi jäänyt ties minne ja ties mitenkä pitkäksi aikaa..

Pystyykö niistä lapsen vammoista sanomaan, että ovat varmasti pahoinpitelyn jälkiä? Jospa on tän miehen kanssa ollut jossain ja mies on kuollut, äkkiäkös tuonikäinen saa niskansa ja naamansa ruvelle kun yksinään tuolla tarpoo. Tai mies vaikka jättänyt kotiin nukkumaan siksi aikaa, kun äkkiä käynyt jossain...

Kaipa ne poliisisedät tietää, kun pahoinpitelystä kokoajan puhutaan... tulipahan vain mieleen

Kuvasta päätellen on turpaansa saanut, naama sen verran ruhjeilla ja toinen silmä muurautunut kiinni, ympäri kehoa oli myös ruhjeita löytäjän tietojen mukaan, mitä on julkaissut netissä!

Alkuperäinen kirjoittaja kuvan nähnyt;29346098:
Kuvasta päätellen on turpaansa saanut, naama sen verran ruhjeilla ja toinen silmä muurautunut kiinni, ympäri kehoa oli myös ruhjeita löytäjän tietojen mukaan, mitä on julkaissut netissä!

Murhainfossa oli Masalan juorut... En nyt tähän viitsi kirjoittaa, käykää sieltä lukemassa...

No minä oon edelleen sitä mieltä, että on pojan kannalta pahempi, että tää lähisukulainen tappo ittensä, oli sitten tehnyt pojalle mitä tahansa. Asioita kun on mahdollista myöhemmin katua ja sopia ja niin edelleen ja henkilö olisi edelleen voinut olla pojallekin tärkeä ihan elossa. Eli yksi menetys lisää pojalle.

Alkuperäinen kirjoittaja säälittää;29346108:
No minä oon edelleen sitä mieltä, että on pojan kannalta pahempi, että tää lähisukulainen tappo ittensä, oli sitten tehnyt pojalle mitä tahansa. Asioita kun on mahdollista myöhemmin katua ja sopia ja niin edelleen ja henkilö olisi edelleen voinut olla pojallekin tärkeä ihan elossa. Eli yksi menetys lisää pojalle.

Kun ajattelee tilannetta, että kuvitellut tappaneensa oman lapsensa.. Tämä luultavasti ollut syy itsemurhaan.

Itse luulisin tässä vaiheessa, että asia on ollut eri tavalla. Kuten siten, että henkilö on päättänyt tappaa itsensä ja lapsensa, mutta lapsi on jäänyt vahingossa eloon.

Minfossa luki, että "luullut kuolleen", tää viittaisi vähän vahinkoon eikä suunnitelmalliseen surmaamiseen. Tiedä sitten mitä on tapahtunut, pääasia että lapsi selviytyi ja joku hänet löysi :) Kamalaa jos olisi jäänyt esim asunnolle tajuttomana tms :(

Ja nämä siis vain huhuja, vieläkään ei tosiaan voi olla varma että mitä oikeasti on tapahtunut

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvan nähnyt;29346098:

Siis hetkinen! Tämä 17-vuotias sankari on julkaissut pahoinpidellystä lapsesta kuvan netissä?

Alkuperäinen kirjoittaja säälittää;29346115:
Avaatko ajatustas? En osaa jatkaa noista kahdesta pisteestä..

Luin ketjun uudestaan ja ehkä olitkin tosiaan samoilla linjoilla kuin minä..
En jaksa mennä ronkkimaan juttua enempää (minfoa lukemaan tahi lehtiä), mutta kuolema on vaan niin tajuttoman lopullinen juttu, että en osaa sitä pitää koskaan hyvänä ratkaisuna ja just jos oli vaan "huono" päivä, niin olishan voinu tulla parempiakin päiviä.
JA vaikka mitä pahaa olis tehnyt lapselleen eikä koskaan sais anteeksi, niin olisi voinut yrittää ja sillä olisi ollut merkitys.

Yhteistyössä