Matkarattaat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakara

Vieras
Mitä mieltä olette peg perego pliko p3 rattaista? Ajattelin hommata sellaiset. Onko se seisomalauta kovinkin toimiva? Jos siihen ostaa sellaisen kuljetuspussin, niin säilyykö hyvin lentokoneen ruumassa?

Mun mielestä ehdottomasti parhaat matkarattaat ikinä! Ainoat jotka on jopa pienessä lumessa kulkeneet, ja mulla on kokemusta 9 eri merkistä. Lentokonetta en ole testannut noilla mutta uskon että selviävät sielläkin hyvin kun ovat sen verran jämäkät.

Oon mä ihan tyytyväinen ollu, mutta viime aikoina olen nähnyt meille toimivampiakin. :) Siis ei noissa mitään vikaa oo, mut kuitenkin. (olipas hämärästi selitetty)

Seisomalauta on ihan toimiva, JOS siinä istuimessa istuja ei ole makuuasennossa. Eli kun meillä tätä nykyä matkiksia käyttää vauva, ois ihan kätsyä pistää vanhempi siihen laudalle ja usein se siihen pyytääkin. Mutta ei se siinä pysty seisomaan kovinkaan pitkään (ei jaksa pitää kiinni, kun joutus olemaan kierossa), kun selkänoja on vauvalla vielä alimmassa asennossa. Muuten se kyllä toimii.

Yhteistyössä