Voileipäkakun täyte, kauankohan säilyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Pitäisi huomenna tehdä yksi lihavoileipäkakku ja sunnuntai-iltana toinen (syödään ma aamuna ).

Ajattelin että jos huomenna teen täytteet valmiiksi,myös siihen sunnuntain kakkuun.Sama täyte kun molempiin tulee!

Säilyykö loppu täytteestä kannellisessa astiassa/hyvin kelmutettuna?
Ettei tarvitsisis alkaa tekemään uudestaan sunnuntaina.
Samahan se onko tuorejuustot, kinkut ym avatuissa paketeissaan vai jo valmiksi sekoitettuna keskenään?

No onko asia eri jos mä niistä valmiiksi avatuista paketeista ja pussukoista teen sitten sunnuntaina toisen?Kun eihän ne niissä omissa pakkauksissaan miksikään mene.
Vai pitääkö niihin nyt mennä ostamaan erikseen aineet?
Molempiin on ostettu, toiseen menee 2/3 tarvikkeista ja sunnuntaina loput, tulee ihan pieni kakku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No onko asia eri jos mä niistä valmiiksi avatuista paketeista ja pussukoista teen sitten sunnuntaina toisen?Kun eihän ne niissä omissa pakkauksissaan miksikään mene.
Vai pitääkö niihin nyt mennä ostamaan erikseen aineet?
Molempiin on ostettu, toiseen menee 2/3 tarvikkeista ja sunnuntaina loput, tulee ihan pieni kakku.

vähän riippuu mitä sulla on niissä täytteissä??
mä en sekottaisi sekaan vielä kermaviiliä/ranskankermaa/majoa tai mitä laitatkaan....noi maitoatuotteet ei varmaan hyvänä pysy maanantaihin

Ok kiitoksia. :)
Majoneesia,ranskankermaa ja tuorejuustoa tulee väliin.
Tuo kaupan majoneesihan säilyy purkissaan pitkään, itse tehtykin säilyy 3pvä hyvänä, sitä teen sunnuntaina sitten vasta lisää.

Yhteistyössä