Matkarattaat? Sateenvarjorattaat? HELP!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Meidän rattaat sanoivat tänään itsensä irti ja tarttisin nyt pikaisesti matkarattaat tai jotkut minkä kanssa on helppo pelata tuolla kaupoilla ja busseissa..

mitä rattaita osaisitte suositella meille? minkä merkkisiä, mitä niissä pitää osata ottaa huomioon? Mitä sellaisista kannattaa maksaa?
Onko jollain myydä mulla hyvät "kaupunkirattaat" ?

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Mulla olis ylimääräsenä gracon quatro deluxet

Löytyskö linkkiä sivuille mistä löytys kuva ja tietoa tuollaisista? Kokeilin googlella mutten oikein löytänyt..
Mitä sä haluaisit noista?
Minkä kokoiselle muksulle ne käy.. meillä olis tollanen 10kg:n jäpikkä

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=101&valikoimaid=5
Täällä ku ei saa kauppaa tehä niin laita yv:t jos kiinnostuit

Ennen kun laitan yv:tä niin kerrotko lyhyesti olitko itse tyytyväinen rattaisiin ja lisäksi kiinnostaa että mitä hintaluokkaa olet ajatellut..?
Mulla ei ole satasta enempää pistää tähän hätään joten huomattavasti vaatimattomammatkin kävisivät meille nyt.. vanhat rattaat hajosivat tosi huonoon saumaan, ei oikeesti ole satasta enempää tarjota =/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=101&valikoimaid=5
Täällä ku ei saa kauppaa tehä niin laita yv:t jos kiinnostuit

Ennen kun laitan yv:tä niin kerrotko lyhyesti olitko itse tyytyväinen rattaisiin ja lisäksi kiinnostaa että mitä hintaluokkaa olet ajatellut..?
Mulla ei ole satasta enempää pistää tähän hätään joten huomattavasti vaatimattomammatkin kävisivät meille nyt.. vanhat rattaat hajosivat tosi huonoon saumaan, ei oikeesti ole satasta enempää tarjota =/

Juu olen ollu, kaupungissa aivan loistavat. Mä vaan halusin jyhkeemmät menopelit lenkille ja aion niillä pärjätä.
Eiköhän me kauppohin päästä jos noi haluat/tarvit

Yhteistyössä