Masun kasvamista innolla odottavat :)

Itellä nyt menossa 17+6 ja oon odotellu muutaman viikon ihan kärsimättömänä että masu alkais kasvaa :p Nyt sitten tuntuu että ihan tässä tällä viikolla on alkanu masu kasvaa ihan silmissä :) Mieskin on parina päivänä peräkkäin sanonu että tuntuu että kasvaa ihan silmissä :) Sekin on miulle positiivista kun miehestäkin alkaa tuntuu paljon todellisemmalta kun vatsa alkaa näkyä <3 :) ..tänäänkin treffasimme kaupungilla ja heti huomioi masun ja sanoi et "pallomaha alkaa olla :)" ja silitti sitä :) awww ^^ *Nimimerkillä hellyyttä ja huomiota kaipaava* :D
 
Mulla alkoi just vko 19 ja mä oon kans oottanu malttamattomana masun kasvua, nyt ihan viime viikosta on alkanut huomata mahasta et oon raskaana :) Ja siis tähän mennessä kaikki on päivitellyt et miten mun maha ei näy yhtään, ja vaikee uskoo et oon jo näin pitkällä ku ei musta ees huomaa koko raskautta. Eilen mies sanoi ekan kerran et kyllä sulla taitaa alkaa maha näkymään, ja mähän olin tietysti ihan onnessani. Toisilla se vaan ottaa näköjään oman aikansa.
 

Yhteistyössä