Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

malttamaton, olitko mahdollisesti joulukuisissa 2012? Mä olin tammikuisissa 2013 ja tuli aika tiiviisti seurailtua tuota joulukuunkin ketjua, kun itsellä oli laskettu aika niin tammikuun alussa :) Jotenkin vaan nimimerkki jäi mieleen...
 
Pinsuli: oikein muistit, siellä oltiin viimeksi eli poitsu syntyi 23.12.12. Nyt meille suotiin vielä tälläinen ylläripylläri, oli tarkoitus jäädä kolmeen lapseen, mutta jollain olikin omat suunnitelmat meille. Ihanat suunnitelmat!!! Vauvakuume oli ihan kauhea ja siksi päätettiin miehelle tehdä vasektomia, kun ajateltiin ettei meidän kuume tekemällä lähde vaan on ikuinen, lapsia kuitenkin jo kolme. Järjellä itselle selitettiin, että jos tulisi 4.s, pitäisi ostaa uusi auto, uusi talo ym. ettei siinä vain olisi järkeä, ihmiset pitäisivät meitä hulluna. Miehen vasektomia leikkaus oli muutama päivä sen jälkeen kun tämä raskaus selvisi 7+0, vähän myöhään kun ei kierto ollut ehtinyt alkaa imetyksen jäljiltä :)
 
pinsuli: joo, ehkä sekunnin mietin, että lääkkeellinen keskeytys olisi niin helppo tehdä (joutunut tekemään kaikissa 3:ssa keskeytyneessä keskenmenossa) ja kaikki olisi kuin ennen, mutta sitten tuli mieleen kaikki ne kerrat, kun olen sairaalan käytävillä istunut ja itkenyt pysähtyneitä sykkeitä. Ajatus siitä, että tekisin sen itse, olisi vaan ollut mahdoton. Olemme niin kiitollisia kaikista lapsistamme, meillä on ennen esikoista lapsettomuustausta, mutta esikoisen onnistunut raskaus tekin jotain kropalle, koska sen jälkeen kaikki 6 raskautta ovat lähteneet 1. yrityksestä tai tässä tapauksessa yrittämättä. Ollaan tosi onnellisia tästä tulevasta ja ihan sellainen olo, että näin tämän kuuluikin mennä. Tytöillä on ikäeroa 1v 7kk ja ovat kuin paita ja peppu, leikkivät niin nätisti aamusta iltaan yhdessä. On käynyt kuopusta sääliksi kun hänellä ei ole ketään samanlailla ja nyt yhtäkkiä hän saakin kaverin 1v 9kk:n ikäerolla. Mies päätti hoitaa autoasian samantien alta pois stressaamasta ja vaihtoi autot 7-paikkaiseen. Ja päätin ettei kaikki samantien kuitenkaan tarvitse omia huoneita, joten talonvaihtoonkin menee aikaan ja itseasiassa taloonkin mahtuu rakentaa yhden pienen makkarin meille, eihän meillä sinne tarvi mahtua kuin sänky.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli
Ompas Lunalla sievä masu!

Verppu, mitkäs viikot sulla oli menossa ton kuvanottohetkellä?

Pinsuli ihana, joko tulee paljon raskauskyselyitä, kun ainakin kuvastapäätelle näkyy masu hyvin vaatteidenkin alta.

Candy, ihanan tasaisen pyöreä toi sinun masus.

Tiitillä ja nuorallatanssijalla hyvin masut näkyy vaatteiden alta =)
 
Fiinaliina onpa sulla ihanan sievä pieni maha vielä! Kohta se varmaan sieltä pompsahtaa ;) Onko sulle kerrottu onko sulla eteen- vai taaksepäin kallistunut kohtu?

Mäkin mietin tota miten maha näyttää eriltä paita päällä, vois kans ottaa semmosiakin kuvia välillä. Mietin myös iltakuvan pistoa, on muuten pikkasen eri näkönen maha iltasin:p

On se hurjaa ajatella että ei enää montaa kuvaa tähän pinkkaan ennen seuraavaan siirtymistä!
 

Yhteistyössä