Siinä minun kakkosmasuani 14+1, tänä aamuna otettu :heart: Kyllähän tuo vielä muotoaan muuttelee, varmaan vähän sen mukaan mitä edellisenä päivänä on syönyt, mutta tuosta pienempi se ei ole ollut pariin viikkoon !
Minä kuulun ryhmään jonka maha päätti heti plussan jälkeen turvota sellaiseksi että ennen viidennen viikon alkua piti jo vaihtaa äitiysmallin housuihin. Ja sama kehitys jatkuu.
Uskaltaisinko minäkin, vaikka eihän tuossa mahassa vielä kauheasti sitä raskausmahaa näy, kuin ehkä omaan silmään
Turvotus on kyllä iltaisin aikamoista, tämä kuva on aamulta, mutta silti tuntuu että sitä oikeaa pyöristymistä on mahassa vain tuossa alushousujen alueella, hih.
Malttamaton olo
Pahoittelut että kuva ei ole kyllä kovin laadukas, tuntuu että varjotkin vähän vääristää
Pinsuli: jee Mulla on kotidoppler niin tällä hetkellä sydänäänet kuuluu tosta jostain alushousujen rajalta. Ehkä parin viikon päästä huomaa sit jo selvemmin
Mulla on yksi raskaus jo ollut, joka kesti rv 22 asti. Se jouduttiin keskeyttämään viime heinäkuussa, kun vauva ei ois selvinnyt hengissä mahan ulkopuolella, koska keuhkot eivät olleet päässeet kehittymään ison nestekertymän vuoksi:/ (todella todella harvinaista)
Nyt kuitenkin toiveissa kovasti että tämä tulisi elokuussa kotiin asti, ja huomaa kyllä että vatsa on jo vähän nopeammin tullut esiin kuin viime raskaudessa.
luna_82, voi kun teillä on käynyt huono tuuri viimeksi :/ Kyllä varmasti saatte pikkuisen tällä kertaa <3 Mulla kuuluu nyt vielä 16. viikolla sydänäänet välillä ihan häpyluun rajasta, välillä jopa kauhistuttaa että mitä se niin alhaalla hengailee Mutta tänäänkin sydänäänet löytyi aika keskeltä kohtua
JeiJ! Nyt määki uskallan tänne ku on jonkun verran tuttuja toisilta palstoilta =)
Ylempi kuva siis 16+3 ja aamulla otettu ja alempi kuva 16+5 ja ihan just otin että sai kuvan vaatteetki päällä
muoks. olin oottanu jotenki hillitöntä mahaa jo ku kakkosesta oli jo megamaha näillä viikoilla mutta oliki toka raskaus ja heti ekan perään niin tais olla sen takia ja lähtökohdat oli nyt vähän hoikempi ruho
Minäkin nyt sitten innostuin en tiiä onko tuo maha kasvanut yhtään, vai onko pelkkää turvotusta :s no, ainakin se on 24/7 tommonen ja kyllähän se kohtu jo käteen tuntuu
Kaipa minäkin uskaltaisin tänne ensimmäisen kuvani laittaa.. eli 14+0 Poks!
Häät on kolmen viikon päästä, mitä luulette pysyykö empire-linjaisen mekon alla vielä piilossa?
Ihmiset olisi tosi ihana jos laittaisitte masukuvien kanssa sellasia "ennen"- kuvia, musta ainaki on paljon helpompi sanoa kuinka paljon maha on kasvanut, jos on joku vertailukohde Kaikkien vartalot kun on erilaisia, se mikä jollain hyvin hoikalla on "iso vauvamasu", saattaa toiselle olla se normaali olotila.. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan
Mun maha tuntuu pienentyneen Kuvakulmakin kyllä aika eri
Jännä nähdä miltä muutaman viikon päästä näyttää.
(sori edelleen laatu, otan noita puhelimen kameralla, pitänee vaihtaa kunnon kameraan jossain vaiheessa)
candyqueen nää mun kuvat on kyllä aika lähellä niitä alkutila-kuvia, mulla ei aikaisempia kuvia oo
Luna, kyllä siellä jo vähän vauvamahan pyöreyttä on näkyvissä! Mulla on samaa kokolukkaa ja itse ainakin huomaan eron entiseen. (mulla nyt menossa 17. rv)
Maggy, onnea morsiamelle! Sehän riippuu siitä millaisen spurtin masu tosta ottaa vielä
Candy nopeestipas siellä on vauva itelleen tilaa tehnyt. Suloinen on masu! Kivasti näkyy toi ero viikko viikolta =)
Minäkin nyt sitten innostuin en tiiä onko tuo maha kasvanut yhtään, vai onko pelkkää turvotusta :s no, ainakin se on 24/7 tommonen ja kyllähän se kohtu jo käteen tuntuu
Tässä uusin kuva en tiedä onko kasvanut, mut ainaki ehkä vähän terävöitynyt tosta alavatsasta?
*muoks* äh pitkät kommentoinnit poistu jotenkin :/ luna sulla on vaan turvotus lähteny, mut kyllä se vauvamasu vieläkin näkyy fiinaliina hih, ainakin on ollu kovia kasvukipuja :3 pinsuli hui apua minkä kokonen maha! ^^ upee!
Tässä uutta kuvaa, ei huomattavaa muutos vielä, perusfarkut vielä käytössä, kylläkin semmoiset matalavyötäröiset ja mukavan joustavat Arvelen että muutaman viikon päästä olisi jo selvempää eroa jos viime raskauden mukaan menee.