Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Lara On tuo miusta ainakin tullut pyöreämmäksi ja isommaksi mitä tuossa 11+ viikon kuvassa. :)
No on.. Mutta siis on kyllä pieni maha! Siis jos nyt vertaa vaikka muihin tän pinon masuihin, niin sanoisin masuni olevan tosi pieni.
Mutta ehtiihän se kasvaa ja olla iso myöhemminkin :LOL:

Sulla on ihanan pyöreä jo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja Angel Eyes:
Lara On tuo miusta ainakin tullut pyöreämmäksi ja isommaksi mitä tuossa 11+ viikon kuvassa. :)
No on.. Mutta siis on kyllä pieni maha! Siis jos nyt vertaa vaikka muihin tän pinon masuihin, niin sanoisin masuni olevan tosi pieni.
Mutta ehtiihän se kasvaa ja olla iso myöhemminkin :LOL:

Sulla on ihanan pyöreä jo!
No miulla on jo viides tulossa niin eipä siinä enää kovin paljon mitään lihaksia tuolla mahassa taida olla, kuitenkin kolmas raskaus 3 vuoden sisään. :LOL:
 
Lara: Aivan selvästi on sun vatsa kasvanut!
Ja omas mahasta sen verran, että luulin jo odottavani kaksosia, kun vatsa kasvaa niin hurjaa vauhtia, mutta yksi näyttäisi olevan vain ja ensimmäistä odotan. Kiloja tosin tullut jo 6, pitäähän sen jossakin sitten näkyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilolintu:
Lara: Aivan selvästi on sun vatsa kasvanut!
Ja omas mahasta sen verran, että luulin jo odottavani kaksosia, kun vatsa kasvaa niin hurjaa vauhtia, mutta yksi näyttäisi olevan vain ja ensimmäistä odotan. Kiloja tosin tullut jo 6, pitäähän sen jossakin sitten näkyä.
No on mullekkin tullu kai jo nelisen kiloa ;)
Ootko kuinka pitkä? Mä oon hujoppi, 175cm, ehkä se vaikuttaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilolintu:
Lara: Aivan selvästi on sun vatsa kasvanut!
Ja omas mahasta sen verran, että luulin jo odottavani kaksosia, kun vatsa kasvaa niin hurjaa vauhtia, mutta yksi näyttäisi olevan vain ja ensimmäistä odotan. Kiloja tosin tullut jo 6, pitäähän sen jossakin sitten näkyä.
No on mullekkin tullu kai jo nelisen kiloa ;)
Ootko kuinka pitkä? Mä oon hujoppi, 175cm, ehkä se vaikuttaa...
Joo, sä olet paljon mua pidempi! Mä olen vain 165 senttinen ja paino oli ennen raskautta 56 kiloa. Nyt huimat 62 kiloa :) Ei tarvitsisi kyllä tätä vauhtia painon nousta, kun mitkään housut ei mahdu enää päälle. Olen varmaan parin kuukauden päästä melkoinen valas. Mutta en anna se stressata, mistä tietää vaikka olisi ainoa kerta kun olen raskaana, nautitaan nyt!
 
Sannimarja Enpäs huomannutkaan, että mennään täysin samoilla viikoilla sun kanssas! Juu, ero on aika huomattava. Hauskaa, miten yksilöllistä tuo vatsan kasvu on :)
Toisaalta itselläni toinen raskaus vähän ajan sisään, eli sillä voipi olla aika paljon vaikutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Tänään varmistui. Poikahan se siellä :heart:
Onnea poikalupaukseesta! :)
Mun mielestä sun mahan muodosta ois voinu päätellä kumman vaan. :)
Kiitos :)

Kyllä miulla oli hento poika olo. Neitiä odottaessa paisuin joka suuntaan ihan toivottoman paljon :LOL:. Nyt on sentään maha vielä kestänyt edessä.

Noi miun kuvat on otettu niin läheltä kun tietokoneen kameraa käytän, että ne taitaa saada mahan näyttämään suuremmalta mitä se oikeasti on.

Himpskatti pitäisi ostaa se kamera :)
 

Yhteistyössä