Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti-:
Voisinpa minäkin laittaa oman masukuvani tänne. Nyt rv 17+5 ja eihän tuo pötsi vielä mihinkään näy. Samanlainen se on kuin ennenkin, eli näytän siltä että olen ollut ruoka-aikaan kotona. :D
Voiettä mää haluaisin, että mulla olis kanssa näin... olisi kiva kun ennen plussausta ostettu morsiuspuku mahtuis päälle viikolla 19+ :/
 
Viimeinen kuva tähän pinoon.. Ihan käsittämättömän nopeasti mennyt tämä aika. Masu on jo iso, sf mitta 19+3 22 cm :D



Katrin ja Mini 20+6 :)

* muoks* näyttääpä tässä kuvassa ihanan pieneltä ja sirolta, suotuisa kuvakulma ilmeisesti :LOL:
 


viikkoja 20+1, mahaa on hämmästelty kovin pieneksi, taitaa kadota mun pituuteen ja entisten läskien sekaan hyvin, vaikkei se nyt itsestä mikään hämmästyttävän pieni ole :D Ehtiihän tuo vielä kasvaa suuren suureksikin
 
vitsit mitä vatsoja täälä on :D itselläni raskaus viikolla 20 alko vasta vähä näkyyn... toivottavasti tässä raskaudessa näkyis paremmin .... toivoa antaa se et nyt jo täytyy avata housun nappia =) voipi olla vaan niin turvoksissaki..

nyt siis 5+1 tai 6+1
 
Tässäpä minun palleroni tänään. Viikot 18+1. Olen hienosti ottanut sarjan kuvia, mutta kotikone levisi. Toivottavasti saan pelastettua kuvat jotta saan muistoksi kuvapotpurin masun kasvusta.




Ihanaa raskausaikaa kaikille toivotellen P123 :wave:
 
tannn
http://www.aijaa.com/v.php?i=6272628.jpg

Mä laitan tänne oman turvotus vattani, kuvassa rv 6+0.. :) (Kuva on epäselvä, väärin päin ja kaikkee, mut onhan mulla aikaa veil harjotella. ;) )
Mä niiin dotan että se jo kasvais kunnon vauvamasuks.. =)

Tannn ja masuasukki :heart:
 
millama
Ihanan iki ihania vatsoja! Nyt alko taas uudesta syystä ottaa aivoon ylipaino.. mun raskaus tuu näkyy ikin, no jossakin kohtaa ehkä toivottavasti.. :) nyt on vasta 5+3 ja turvonnut oon, mutta näyttäs enemmän ruokaturvotukselta, ennen kuin miltään muulta! *kade*
 

Yhteistyössä