J
jumaliste
Vieras
Tisumaito tulee hyvänä kakkosena. Minulla ei ole masuasukkia vaan vauva vatsassa, kenenkään ei myöskään tarvitse tiedustella riittääkö minulla tisumaitoa vauvalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:löysää vähän pipoja jooko? Ei se niin vaarallista ole...heh..
en minäkään tykkää sanasta vuosikas ja vaikka mitä muuta. Mut ei ne noin saa minua ärsyynytmäänkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vasikka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:löysää vähän pipoja jooko? Ei se niin vaarallista ole...heh..
en minäkään tykkää sanasta vuosikas ja vaikka mitä muuta. Mut ei ne noin saa minua ärsyynytmäänkään.
kuka väitti sen olevan vaarallista. mieti sä ovislimoja ja anna tisumaitoa vuosikkaalle
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Vuosikas on kaikista pahin sanahirviö. Tulee mieleen vasikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tämänhetken ärsyttävin: possunuha
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Mun täytyy sanoo että nasunuha ärsyttää vieläkin enemmän, ehkä siksi että se on tarttunut mun sanavarastoon. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Tämänhetken ärsyttävin: possunuha
Mun täytyy sanoo että nasunuha ärsyttää vieläkin enemmän, ehkä siksi että se on tarttunut mun sanavarastoon. |O
Alkuperäinen kirjoittaja aRGH:peesaan aapeetä!
Alkuperäinen kirjoittaja keija:Just nuo masuasukki, pikkukakkonen ja tisumaito. Ei hyvää päivää :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mites alakainalo?![]()