Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Magia:Isälläni oli, hän kuoli siihen. Ei ihan kerennyt 50 täyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Magia:Isälläni oli, hän kuoli siihen. Ei ihan kerennyt 50 täyttää.
Samoin mun isä ja myös alle 50v:nä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä massiivisia tapauksia. Ainoastaan lieviä (molemmat mummut) ja niistäkin on jäänyt jäljet esim. dysfasiaa, oikean tai vasemman puolen heikkoutta, vaappuvaa kävelyä, muistiongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja Magia:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Magia:Isälläni oli, hän kuoli siihen. Ei ihan kerennyt 50 täyttää.
Saako kysyä mikä aiheutti tämän vuodon vai löytyikö koskaan syytä?
Alkuperäinen kirjoittaja auts:onko ap:jollakin läheisell'?
Alkuperäinen kirjoittaja A-M:Yhtään massiivista aivoverenvuoto potilasta en ole hoitanut, joka olisi selvinnyt. Kaikki ovat kuolleet. Joitakin nuoria on mennyt sitten elintenluovuttajiksi, jos ovat muuten olleet perusterveitä..
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Magia:Isälläni oli, hän kuoli siihen. Ei ihan kerennyt 50 täyttää.