Massiivinen aivoverenvuoto, onko kenelläkään lähipiiristä kokemusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Massiivinen kuulostaa pahalta ennusteen kannalta. Jos tosin on leikattu, varmaan on ajateltu leikkauksesta olevan hyötyä. Toivottavasti apn ystävä toipuu hyvin ja pystyy elämään itsenäisesti jossain vaiheessa kuntoutuksen jälkeen.

Massiivinen aivoverenvuoto kesällä, vuotokohtaa ei löytynyt. Vastasi verimäärältään toisen potilaan kolmea puhjennutta aneyrysmaa. Täysi mysteeri lääkäreillekin. Taju ei lähtenyt missään vaiheessa, kahden kuukauden päästä töihin. Päänsärky jäänyt, muita oireita ei missään vaiheessa. Ensi kuussa vielä ct-angio, tähän mennessä tehty 4 kuvausta, mukaanlukein magneettikuvaus. Käsittämätön tapaus siis olen minä...

Minullakin tuli eilen paha aivoverenvuto! :'( Joudun seuraavalla viikolla kuolemaan eikä mama usko!!!! Minulla on päänsärkyä, pahoinvointia, halvauksia, nälkä, tajuttomuutta, oksentelua, puhe ei toimi.

Se on katala ja sitä ei voi tietää milloin ja missä se iskee ja tappaa ellei kerkiä hoitoon.
Oma äitini ei kerinnyt hoitoon. Hän menehtyi kymmenen tuntia Kuopioon viennin jälkeen.
Veri oli räiskynyt päin kallon luuta ja siellä oleitten aivojen päälle.
Tosin en huomannut että roikkuko hänen alahuuli alempana kuin oikea huulen alapuoli.
Oikea käsi kyllä oli voimaton osittain.

Uusimmat

Yhteistyössä