Masentaa, ei vaan paino putoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maamikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maamikki

Jäsen
17.07.2004
529
0
16
Eli olen laskenut pisteitä välillä enemmän, välillä vähemmän tarkasti, mutta paino ei vaan lähde laskuun. Siis kohta kuukauden olen näin ollut, mut ei auta ei. Välillä saattaa ollan kilo vähemmän, sit seuraavana päivänä kilon enempi. Ja ymmärrän, että en ole aivan tarkkaan laskenut, mutta syön silti PALJON terveellisemmin ja tarkemmin kuin ennen, pitäisihän nyt edes jotain tapahtua. Mistä hitosta mie revin motivaatiota tähän hommaan? Vit.tu kun ihan itkettää, toisilla lähtee kilot, itsellä ei mitään.... :'( :'( :'( :'( :'(

Kyllä se taitaa olla niin, että alussa niitä pisteitä pitää ihan oikeesti tuijottaa orjallisesti.. ja sit pitemmän päälle voinee vähän löysätä. Ainakin minulla on toiminut noin. Ensimmäiset pari kolme viikkoa olin tosi tarkka, mut nyt on mennyt vähän toisella kädellä, melkein joka päivät pisteet ylittyy parilla ja silti on paino tippunut joka viikko. Kai siinä on jokin aineenvaihdunnallinenkin juttu. Mut ehkä tässäkin tulee se seinä vielä vastaan ;)

Ekalla viikolla mullakin tais lähtee vaan 200g, mut sen jälkeen on holahtanut reilummin alas. Painohan saattaa muutenkin heilahdella viikon sisällä, riippuen miten on vatsa toiminut ja onko turvotusta. Esim. runsas liikunta lisää nesteiden määrää lihaksissa ja tiukan treenin jälkeen voi seuraavana aamuna painaa kilon verran enemmän kuin ed. iltana. Mulla käy näin varsinkin, jos lihakset ovat sit kipeytyneet.

Kyllä se Maamikki siitä lähtee! Älä heitä pyyhettä kehään. Ota appelsiini, jos tulis aurinkoisempi olo :)

Mulla paino pysyi muutama vuosi sitten samoissa lukemissa 8 viikkoo, vaikka laskin pisteitä suht tarkkaan. Ryhmän ohjaaja kertoi sen mahdollisesti johtuvan siitä että paino saattaa jämähtää siihen lukemaan jossa se joskus aiemmin on ollut pidemman aikaa. Lopulta paino sitten taas lähti laskuun, mutta kyllä motivaatio oli koetuksella tuon 8 viikon aikana. Tsemppiä sulle.