T
TooTired
Vieras
Sain muutamasta netissä tehtävästä masennustestistä tulokseksi "vaikea masennus". Eipä ollut yllätys, mietin vain sitä, kuinka paljon kova univelkani vaikuttaa tähän tilanteeseen. 1v heräilee usein yöllä, ja hoidan yksin yöt koska mieheni ei saa lasta rauhoittumaan, vain minä kelpaan. En missään tapauksessa halua huudattaa lastani yöllä. Nyt minä vain olen hemmetin huonossa kunnossa henkisesti. Imetän vielä, niin en haluaisi nyt aloittaa masennuslääkkeitä.
Lisäksi kärsin univaikeuksista, olen aina kärsinyt. Jos se olisikin niin helppoa että menisin vain muualle nukkumaan ja mieheni kyllä hoitaisi lasta, mutta kun en todellakaan saa unta ja jos saan niin heräilen jatkuvasti. Minun pitäisi siis ottaa unilääkettä, joka saa aikaan sellaisen tokkuran seuraavaksi päiväksi, että ei siitä taida paljon hyötyä olla.
Ärsyttää tämä tilanne todella, olen onnellinen lapsestani. Mutta esim. jonnekin muualle kuin ulkoilemaan lähtö tuntuu jo melkein ylivoimaiselta ponnistukselta, tiuskin miehelleni, olen ärtynyt ja kuolemanväsynyt.
Mitä tekisitte tilanteessani, unilääkettä vaan ja välillä muualle nukkumaan vai odotanko että lapsen kasvaessa tilanne parantuu?