depis on tuttu juttu
Varmasti vaikuttaa, koska masennuksessa nimenomaisesti oli fiilis että millään ei ole väliä eikä etenkään minulla itselläni ole mitään merkitystä. Tulevaisuus näytti mustalta, menneisyys näytti mustalta ja eletty hetki oli raskas kuin lyijy.Tuo varmasti vaikuttaa, riippumatta syystä mistä se on tullut.
Tiesin koko ajan että Jeesus on totta, mutta ajattelin ettei pelastus koske minua, että olen liian huono ja paha. Pikkuhiljaa kasvoin siihen tietouteen, että vain sairaat tarvitsevat Parantajaa ja vain huonot syntiset tarvitsevat anteeksiantoa ja sen myös saavat. Se oli sitten siinä, joskin aikaa tuo prosessi otti vuosia että uskalsi luottaa siihen että evankeliumi koskee myös minua. Tuli välillä takapakkiakin.
Tulin sittemmin myös äidiksi, mikä tietysti antoi elämälle myös tarkoituksen. On ihme, että saan nykyään vain 12 pistettä tuosta testistä! Voisin olla kuollutkin jo, jos asiat olisivat menneet huonommasti ja sielunvihollinen olisi saanut tahtonsa läpi. Kiitos Jeesukselle, että Hän on vahvempi kuin sielunvihollinen!