viras
koska testit on vaan niitä jotka antaa osvittaa..eikä niin että sinut laitetaan masentuneeksi testin perustellaa!
Niin se vaan on, kätevää lääkemarkkinointia, kun potilas menee itse lääkäriin ja pyytää jotakin kokeiltavaksi.koska testit on vaan niitä jotka antaa osvittaa..eikä niin että sinut laitetaan masentuneeksi testin perustellaa!
Karppaajat ovat raportoineet masennuksen väistyneen vuoden parin sisällä ruokavaliomuutoksesta.Kysyn, mitä näette tuolla:
Glyphosate, pathways to modern diseases II: Celiac sprue and gluten intolerance
Hei te kaikki vaikeasti masentuneet, ryhtykää karppaamaan, ehkä parin vuoden kuluttua helpottaa! Eläköön!Karppaajat ovat raportoineet masennuksen väistyneen vuoden parin sisällä ruokavaliomuutoksesta.
+ oon ollut about 10 kertaa nuoriso psyk. suljetulla osastolla itsetuhoisuuden, itsemurhayritysten jne. takia. Se ei ainakaan minua auttanut yhtään.50 pistettä. Oon hoidossa, nyt ehkä hieman vähemmän vaan ku oon hieman parantumiseen päin vertaamalla esim. viime vuoteen. Miulla siis vakava masennus todettii jo 11-vuotiaana, sad. lääkkeitä menee ketipinor 150mg ja seronil 40mg.