Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2005 klo 21:13 Jonsku kirjoitti:Oletko käyttänyt/käytätkö raskausaikana mieliala lääkkeitä..mitä?
Itselläni vast ikää aloiteltu efexor... ja samaan syssyyn sain tietää olevani raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2005 klo 17:15 Minä kirjoitti:Kyllähän tuota cipralexia voi raskauden aikana käyttää...Ainakin minun lääkärini sanoi.
Jouduitkos Pupu tupuna vaihtamaan lääkkeen??
hyvä että sait apua.itselläkin vauvakuume syön masennuslääkettä säännöllisesti voimia sinulleAlkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 15:24 Sinttu kirjoitti:Tulin juuri lääkäriltä. Aloitan citalopramin 20 mg:lla. Olin raskauden eka kolmanneksen ilman. Mutta enää en tunne pärjääväni ilman!
Lääkitys pitää siksi käsittääkseni lopettaa ennen la:ta, kun vauva voi muuten kärsiä vieroitusoireista.Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 11:26 Pupu Tupuna kirjoitti:Lääkärille soitin asiasta, ja hän sanoi että alkuraskaudessa voi käyttää, mutta n. kuukautta ennen laskettua pitää viimeistään lopettaa. en tajunnut kysyä, miksi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2006 klo 00:04 NinnaNanna kirjoitti:\Lääkitys pitää siksi käsittääkseni lopettaa ennen la:ta, kun vauva voi muuten kärsiä vieroitusoireista.Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2005 klo 11:26 Pupu Tupuna kirjoitti:Lääkärille soitin asiasta, ja hän sanoi että alkuraskaudessa voi käyttää, mutta n. kuukautta ennen laskettua pitää viimeistään lopettaa. en tajunnut kysyä, miksi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 21:41 ansku kirjoitti:Hienoa että löysin tällaisen jutun! Mieltäni on painanut todella paljon kyseinen asia, koska syön Cipramilia 20mg/vrk, ja toivoisin saavani vielä lapsia, mutta lääkkeistä en voi luopua, koska syön niitä paniikkihäiriöön ja oireet tulevat heti takaisin. Onko lapsille tullut jotain epämuodostumia lääkkeistä? Tunnen olevani hyvin epänormaali tämän asian kanssa, ja masennun enemmän kun asiaa ajattelen..