Masennuksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmisraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmisraunio

Vieras
Kukaan syöny Mirtazapinia? Onko tehonnut? Olen sairastanut masennusta jo 14 vuotta välillä toki oireettomia tai vähäoireisia kausia.. Nyt jo pienen ajan sisällä oon joutunut pari kertaa lopettaan työt ku ei ole työnteosta tullut mitään=keskittymiskyvyttömyys... Nyt on aloitettu siis Mirtazapin tuon toisen lääkkeen rinnalle, ja tää toinen lääke ei ilmeisesti enää tehoa, kun oon syöny sitä niin kauan vai voiko se olla niin? Ja pelottaa kykenenkö koskaan enää töihin.... Oon niin väsynyt tähän elämään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Hei!!

Saanko kysyä sinulta että miten masennus sinulla ilmenee? Epäilen, että olenkohan masentunut kun pelkään koko ajan kaikkea, sairauksia ja kuolemaa:(

Joo kyllä saatat olla. Itsellä on mennyt mielenkiinto kaikkeen olen yleensä tosi ärtynyt. Haluaisin lähinnä vain nukkua... Musti ja keskittymiskyky lähes nollassa, minkä vuoksi työntekokaan ei onnistu...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:
Hei!!

Saanko kysyä sinulta että miten masennus sinulla ilmenee? Epäilen, että olenkohan masentunut kun pelkään koko ajan kaikkea, sairauksia ja kuolemaa:(

Joo kyllä saatat olla. Itsellä on mennyt mielenkiinto kaikkeen olen yleensä tosi ärtynyt. Haluaisin lähinnä vain nukkua... Musti ja keskittymiskyky lähes nollassa, minkä vuoksi työntekokaan ei onnistu...

Oletko kokeillut auttaako elämänmuutos? aloittaisit uuden haastavan harrastuksen? Etsisit jotain mikä tuo iloa elämääsi? Vaikka ymmärrän että se on vaikeaa:(

Yhteistyössä