Martinalle vihdoin vauva !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Joo, Martina tuntee olevansa nyt valmis äidiksi. Miksi mä epäilen asiaa?

ei sunkaan jutut kyllä mua vakuuta, että olisit valmis äidiksi. Itsekkäältä urakeskeiseltä möläyttelijältä vaikutat.

Kuin myös epäilevällä linjalla... :whistle:
Jotenkin nuo viimevuotiset kirjoittelut sen toilailuista ei oikein anna aihetta uskoa... :D Mutta keino se on se lapsikin pysyä lehtien palstoilla... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja paraskin sanomaan:

ei sunkaan jutut kyllä mua vakuuta, että olisit valmis äidiksi. Itsekkäältä urakeskeiseltä möläyttelijältä vaikutat.

:laugh: :laugh: :laugh: Mikähän ura mulla mahtaa olla keskiössä?

Hehee, kiitos illan piristyksestä :hug:!

martinan maha tatskasta tulee varmasti ihan kamala

service.cntum

Alkuperäinen kirjoittaja epäilen:

Kuin myös epäilevällä linjalla... :whistle:
Jotenkin nuo viimevuotiset kirjoittelut sen toilailuista ei oikein anna aihetta uskoa... :D Mutta keino se on se lapsikin pysyä lehtien palstoilla... ;)

No mitä, eikö kukaan muu ole toilaillut ennen lapsia? Julkkis tai ei? Onnea Martinalle!

olen saanut käsityksen että pidät opettajan työtäsi jonkin asteisena urana, koska jaksat työstäsi täällä pitää melua. MINUSTA henkilökohtaisesti se on ihan vaan duuni. Mutta hyvä, että piristin. Kerro kuitenkin vielä miksi epäilet ettei Martina ole valmis äidiksi?

no kenenkään ei pitäs arvostella muiden valmiutta äitiyteen. tai isyyteen.
ei siihen edes pysty kasvaan ennenkun se lapsi on maailmassa. vanhemmuus kasvattaa.
lasta on pitkään toivoneet ja vihdoin sen saavat. onnea heille kummallekkin.

olen saanut käsityksen että pidät opettajan työtäsi jonkin asteisena urana, koska jaksat työstäsi täällä pitää melua. MINUSTA henkilökohtaisesti se on ihan vaan duuni. Mutta hyvä, että piristin. Kerro kuitenkin vielä miksi epäilet ettei Martina ole valmis äidiksi?

Opettajan ammatti on duunarihommaa parhaimmillaan, ei mikään ura. Eihän meillä ole minkäänlaisia ylenemis- ja etenemismahdollisuuksiakaan (paitsi henk.koht. tavoitteet). Sitä paitsi kyllä ne on ihan muut tahot täällä, jotka miun työstäni melua pitää - en minä.

Martina on antanut itsestään julkisuudessa vaikutelman, että se on äärimmäisen itsekeskeinen ja huomionkipeä tyhjäpää, ja mä pelkään, että se tekee elinanurmet ja kyllästyy lapseensa sitten, kun sillä ei ole enää julkisuusarvoa. Tiedän, että tää on kovasti sanottu, ja toivonkin todella, että epäilyni osoittautuu turhaakin turhemmaksi. Jokainen lapsi ansaitsee parasta mahdollista huolenpitoa. Onnea siis Martinalle ja miehelleen vauvaelämään!

Martina on antanut itsestään julkisuudessa vaikutelman, että se on äärimmäisen itsekeskeinen ja huomionkipeä tyhjäpää, ja mä pelkään, että se tekee elinanurmet ja kyllästyy lapseensa sitten, kun sillä ei ole enää julkisuusarvoa. Tiedän, että tää on kovasti sanottu, ja toivonkin todella, että epäilyni osoittautuu turhaakin turhemmaksi. Jokainen lapsi ansaitsee parasta mahdollista huolenpitoa. Onnea siis Martinalle ja miehelleen vauvaelämään!

Martinan oma lapsuus ei ole ollut ruusuinen, ja hän on nuoruutensa viihtynyt sähläten ja otsikoissa, mutta uskon, että Martinasta tulee mitä parhain äiti juurikin siksi,että hän on elänyt riittävästi täysillä.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:

Martinan oma lapsuus ei ole ollut ruusuinen, ja hän on nuoruutensa viihtynyt sähläten ja otsikoissa, mutta uskon, että Martinasta tulee mitä parhain äiti juurikin siksi,että hän on elänyt riittävästi täysillä.

Just. Se, että lapsuus ei ole ollut ruusuinen, on mitä mainioin (teko)syy kaikenmaailman toilauksille. Ja itsensä naurettavaksi tekeminen "otsikoissa" - sekö on sitä täysillä elämistä? Juu, |O |O |O taas...

Noh, noh... Kukas teistä tuntee Martinan muuten kuin lehtien sivuilta? Sieltä lehtien sivuilta teille ei kerrota, koska esim. Martina ihan oikeasti on valmis äidiksi. Eikä teistä kenestäkään ole sitä asiaa päättämään, joten kannattaako niin kauheasti mollata?

Sehän on nyt trendikästä, olla äiti, varsinkin jos lapsi on ihan vauva tai taaperoikäinen. Kouluikäiset alkaa olla jo vähän passé, niitä kun ei voi sillee tyylikkäästi kantaa sylissä/lantiolla.
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja soo soo:
Noh, noh... Kukas teistä tuntee Martinan muuten kuin lehtien sivuilta? Sieltä lehtien sivuilta teille ei kerrota, koska esim. Martina ihan oikeasti on valmis äidiksi. Eikä teistä kenestäkään ole sitä asiaa päättämään, joten kannattaako niin kauheasti mollata?

En mä ainakaan ole väittänytkään tietäväni totuutta. Sanoin epäileväni asiaa, ja vain ja ainoastaan sen perusteella, minkälaisen kuvan olen Martinasta lukemistani lehtijutuista saanut.

Yhteistyössä