MARTINA JA ESKO: KÄTILÖ PILASI ENSIMMÄISEN ULTRAMME!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäköhän se kätilö on "toitottanut"? :snotty:

Antanut ehkä ohjeita odottavalle äidille, jotka eivät olekaan ko. pariskuntaa miellyttäneet...mistäs sitä tietää, mitä siellä todella on tapahtunut.

Joo muakin nauratti se, että aivan kuin se kätilö ois kesken kaiken muka tajunnut kuka siellä on. :D

Onko Martina siis ottanut ulkomailla tatuoinnin nyt raskausaikana. Noh... kukin tyylillään ja raskaus ei ole sairaus mutta itse en ehkä ottaisi tatskaa ulkomailla vaikka en raskaana olisikaan. Toisaalta en ottaisi sellaista missään. :D

Ei Mrtinalle saa mitään sanoo sille tulee pahamieli buhubhubuuu niisk :laugh:

Just tollasten vanhempien lapsilla on sitte mitä kummallisimpia rokotusreaktioita ja ruoka-aineallergioita yms. että pääsevtä meuhkaamaan :8 voi syvä huokaus jo etukäteen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy sääliksi niiden kätilöä ihan tosissaan. Mitenkähän se Martina selviytyy synnytyksestä??

sit saadaan seiskasta lukea: "Kätilö ompeli pimppini vinoon!" ja lisänä Eskon kommentit uuden pimpin toimintakyvystä.

No ihan vain että tuolle naiselle ei mikään ole koskaan hyvä ja kokee nähtävästi kaiken henkilökohtaisena arvosteluna.

Ja onhan nuo kätilöt lohkaisseet milloin mitäkin, milloin kenellekin,elämä on.
Tervetuloa vaan meidän tavisten joukkoon sanoisin kyseiselle turhis julkkikselle:D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Käy sääliksi niiden kätilöä ihan tosissaan. Mitenkähän se Martina selviytyy synnytyksestä??

sit saadaan seiskasta lukea: "Kätilö ompeli pimppini vinoon!" ja lisänä Eskon kommentit uuden pimpin toimintakyvystä.

:D :D
No niin just, näitähän tapahtuu, kun pimppi ommellaan vähän eri malliseksi. Entäs jos se löystyy?? IIIk.

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:
No ihan vain että tuolle naiselle ei mikään ole koskaan hyvä ja kokee nähtävästi kaiken henkilökohtaisena arvosteluna.

Ja onhan nuo kätilöt lohkaisseet milloin mitäkin, milloin kenellekin,elämä on.
Tervetuloa vaan meidän tavisten joukkoon sanoisin kyseiselle turhis julkkikselle:D

Sisko oli saamassa esikoistaa niin kiree vanhapiika kätilö oli tokassu sille et älä huuda et oo huutanu sitä tehdessäkää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Julkisuuden henkilöillä on oikeus yksityisyyteen terveydenhuollossa asioidessaan. Vaikka olisivat kuinka ärsyttäviä.

Typerä kätilö.

Niin ja kaikki mitä tämä julkisuudenkipeä pariskunta sanoo on tietysti uskottava. Hei haloo ne tekee rahaa! Rahoittaa elämäänsä noilla lausunnoillaan ja ihmiset ostaa innoissaan lehteä tms. Eihän kukaan tiedä mitä kätilö on sanonut. Tämä oli Eskon suusta. Jonka silmissä kiiluu eurot.

mua ärsyttää sekin kun noi on niin pinnallisia. mulla meni kakkosultra lievästi sanottuna pilalle (lähdin itkien pois), kun lapsella epäiltiin kromosomivirhettä. Onneksi lapsivesitutkimus oli ok ja tuloksena terve tyttö. Ei noi ultrat ole vanhempien nautintoa varten vaan lääketieteellisiä tutkimuksia, joissa etsitään poikkeavuuksia.

mua ärsyttää sekin kun noi on niin pinnallisia. mulla meni kakkosultra lievästi sanottuna pilalle (lähdin itkien pois), kun lapsella epäiltiin kromosomivirhettä. Onneksi lapsivesitutkimus oli ok ja tuloksena terve tyttö. Ei noi ultrat ole vanhempien nautintoa varten vaan lääketieteellisiä tutkimuksia, joissa etsitään poikkeavuuksia.

Ehei, nehän ovat vanhemmille tarkoitettu ELÄMYS, kun näkee vauvan ekan kerran!!!

:D :D
No niin just, näitähän tapahtuu, kun pimppi ommellaan vähän eri malliseksi. Entäs jos se löystyy?? IIIk.

No luuletteko Martinan muka synnyttävän alateitse? Mä en. Sektiota se rupeaa kirkumaan viimeistään siinä vaiheessa kun ensimmäinen harjoitussuppari tulee. :D

Yhteistyössä