Martina & Esko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on ulosotossa ihan sairaat summat (mitä se nyt tarkoittaakin?!?), kuinka voi saada tuollaisen luksuskämpän, minkä he hommasivat?! Ostivatko vai vuokrasivatko vai??
Luottotiedot täytyy olla molemmilla veks, jännä se silti kaikkea noin saa?

Alkuperäinen kirjoittaja voisko joku valottaa??:
Jos on ulosotossa ihan sairaat summat (mitä se nyt tarkoittaakin?!?), kuinka voi saada tuollaisen luksuskämpän, minkä he hommasivat?! Ostivatko vai vuokrasivatko vai??
Luottotiedot täytyy olla molemmilla veks, jännä se silti kaikkea noin saa?

Se on vuokra-asunto ja ei todellakaan ole mikään luksuskämppä :D

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Muuten oli kiva sarja mut Esko ärsytti todenteolla. Sanoin jo mun miehellekin hän olis saanut tuollaisella käytöksellä jo kaulimesta ja avioeropaperit kouraan :D

mikäs eskossa mätti ??

No se lapsellinen veetuilu ärsytti. Musta siinä ei ollut mitään hauskaa kun Esko haukkui Martinaa tyhmäks ym. vaikka kuinka olisi leikillään niin sanonut. Ja muutenkin se Eskon lapsellinen käytös ärsytti.

Ai ESKON tyhmä ja lapsellinen käytös?? :o
Katottiinkohan me samaa ohjelmaa? Kyllä mun mielestä nimenomaan se Esko siinä oli se aikuisempi osapuoli joka osasi tarpeen vaatiessa pistää vähän Martinaa kampoihin...

Mietin ihan samaa....

Niin ja minusta ne kyllä ihan tasaiseen tahtiin haukkuu ja solvaa toisiaan. Tyyli on erilainen, mutta varmasti kumpikaan ei silti tee sitä ilkeästi. Ja jos se on pariskunnan tapa niin taatusti se ei loukkaa sitä toista osapuolta. Se on eri asia, jos mies o aina puhunut kovin kaunopuheisesti vaimolleen ja yhtäkkiä räväyttää, että "vittu sä olet tyhmä" niin ehkä se tulee puskista. Mutta jos tasaisesti kertoo toiselle, että helvetti miten tyhmä oot niin ehkä se on vain heidän tapansa.

Ymmärsiköhän kukaan mun pointtia. :D

Yhteistyössä