Martina & Esko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunapippuri:
Oli ne kyllä aika hauskoja, ainakin siinä turvakaukaloepisodissa. :D
Niillä on loistavaa keskinäistä huumoria.
Ihan positiiviset fiilikset sarjasta jäi, mitä nyt jäi vähän mietityttämään kuinka aitoja kaikki tilanteet loppujen lopuksi olikaan...

Mun mielestä siinä ei ollut mitään huumoria, ne on vaan niin tyhmiä luusereita että itseäänkin naurattaa:(

Katottiin miehen kanssa kyseistä jaksoa eilen ja meillä tuli mieleen heistä ja heidän jutuistaan IHAN ME :D Ollaan just samanlaisia. (Eli siis tyhmiä luusereita... :D )

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Muuten oli kiva sarja mut Esko ärsytti todenteolla. Sanoin jo mun miehellekin hän olis saanut tuollaisella käytöksellä jo kaulimesta ja avioeropaperit kouraan :D

mikäs eskossa mätti ??

No se lapsellinen veetuilu ärsytti. Musta siinä ei ollut mitään hauskaa kun Esko haukkui Martinaa tyhmäks ym. vaikka kuinka olisi leikillään niin sanonut. Ja muutenkin se Eskon lapsellinen käytös ärsytti.

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunapippuri:
Oli ne kyllä aika hauskoja, ainakin siinä turvakaukaloepisodissa. :D
Niillä on loistavaa keskinäistä huumoria.
Ihan positiiviset fiilikset sarjasta jäi, mitä nyt jäi vähän mietityttämään kuinka aitoja kaikki tilanteet loppujen lopuksi olikaan...

Mun mielestä siinä ei ollut mitään huumoria, ne on vaan niin tyhmiä luusereita että itseäänkin naurattaa:(

Katottiin miehen kanssa kyseistä jaksoa eilen ja meillä tuli mieleen heistä ja heidän jutuistaan IHAN ME :D Ollaan just samanlaisia. (Eli siis tyhmiä luusereita... :D )

me kans niitä tyhmiä luusereita :D mut pääasia et itel on kiwaa :whistle:

Muuten oli kiva sarja mut Esko ärsytti todenteolla. Sanoin jo mun miehellekin hän olis saanut tuollaisella käytöksellä jo kaulimesta ja avioeropaperit kouraan :D

mikäs eskossa mätti ??

No se lapsellinen veetuilu ärsytti. Musta siinä ei ollut mitään hauskaa kun Esko haukkui Martinaa tyhmäks ym. vaikka kuinka olisi leikillään niin sanonut. Ja muutenkin se Eskon lapsellinen käytös ärsytti.

Ai ESKON tyhmä ja lapsellinen käytös?? :o
Katottiinkohan me samaa ohjelmaa? Kyllä mun mielestä nimenomaan se Esko siinä oli se aikuisempi osapuoli joka osasi tarpeen vaatiessa pistää vähän Martinaa kampoihin...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

mikäs eskossa mätti ??

Katottiinkohan me samaa ohjelmaa? Kyllä mun mielestä nimenomaan se Esko siinä oli se aikuisempi osapuoli joka osasi tarpeen vaatiessa pistää vähän Martinaa kampoihin...

Mietin ihan samaa....

Alkuperäinen kirjoittaja miiapk:
Sen, että ihmisten ei pitäis arvostella toisia ennalta tai ulkonäön perusteella. Se että joku on julkisuudessa ei tee hänestä huonoa vanhempaa! tai jos ajatusmaailma ei kohtaa!! hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!oletteko täydellisiä? ette todellakaan!

EN HÄPEÄ!
Esim. Martina ja Esko on haastettu oikeuteen pahoinpitelystä ( moni lehti kirjoitti ) ja Martina haukkuu rumaksi naisia ja sanoi suorassa tv lähetyksessä että hän ei edes halua puhua ihmisen kanssa jos se on ruma. Hän INHOAA rumia ihmsiä. Niin kuin sinäkin inhoat miiapk?

Martina ei ole hyvä tanssija vaan myy paljaalla pinnalla ja nousi julkisuuteen vain vamppaamalla jonkun urheilijan aikanaan ja oli hetken tämän salarakas.
Lisäksi Martina kiroilee kuin kännisika ja vieläpä selvinpäin. Hän on miehisine piireteineen usein vastenmielinen leukaa myöten.

Eli missä meni vikaan arvostelussa jos ei pidä ihmisestä eikä pidä tätä mukavana? Hän on itse typeryyden perikuva. Siitäkin huolimatta että esittää hellää telkussa vauvalle ja sitä varmaan onkin niin kauan kun vauva ei sano vastaan hänelle.

se turvakaukalo juttu oli just ku meillä!meillä kans räiskytään ja riidellään,mut ei mökötetä ja riidat on nopeesti ohi!paljo parempi kuva jäi,ku ennen on ollu!:)

Alkuperäinen kirjoittaja jah taas näitä:
Alkuperäinen kirjoittaja miiapk:
Sen, että ihmisten ei pitäis arvostella toisia ennalta tai ulkonäön perusteella. Se että joku on julkisuudessa ei tee hänestä huonoa vanhempaa! tai jos ajatusmaailma ei kohtaa!! hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!oletteko täydellisiä? ette todellakaan!

EN HÄPEÄ!
Esim. Martina ja Esko on haastettu oikeuteen pahoinpitelystä ( moni lehti kirjoitti ) ja Martina haukkuu rumaksi naisia ja sanoi suorassa tv lähetyksessä että hän ei edes halua puhua ihmisen kanssa jos se on ruma. Hän INHOAA rumia ihmsiä. Niin kuin sinäkin inhoat miiapk?

Martina ei ole hyvä tanssija vaan myy paljaalla pinnalla ja nousi julkisuuteen vain vamppaamalla jonkun urheilijan aikanaan ja oli hetken tämän salarakas.
Lisäksi Martina kiroilee kuin kännisika ja vieläpä selvinpäin. Hän on miehisine piireteineen usein vastenmielinen leukaa myöten.

Eli missä meni vikaan arvostelussa jos ei pidä ihmisestä eikä pidä tätä mukavana? Hän on itse typeryyden perikuva. Siitäkin huolimatta että esittää hellää telkussa vauvalle ja sitä varmaan onkin niin kauan kun vauva ei sano vastaan hänelle.

mä kanssa arvostelen ihmisiä ulkonäön perusteella...vaix tavis oonki..et tuskin minä ja martina ainoita ollaa

mikäs eskossa mätti ??

No mun mielestä Martina nipotti aiheesta ja Esko yritti oikein lisätä vettä myllyyn. Ärsytti oikein se Eskon tapa "kiusata".

Mua nauratti se niiden sairaalasta lähtö, tappelivat siitä miten kaukaloa käytetään, ihan samalla tavalla kuin me! :D Tosin me ei taidettu kiroilla, tuore äiti sen sijaan tirautti hermostuksen kyyneleitä!

Alkuperäinen kirjoittaja piina:

Mun mielestä se on juuri plussaa, että antaa rehellisesti kameralle kuvan omasta tyhmyydestä. Suurimmalla osalla ihmisistä kun on joku suurikin tarve esittää parempaa kuin ovat. Martina ja Esko sen sijaan heittäytyivät täysin kameran edessä, ja näyttivät myös sen tyhmemmän puolen.

No martinalla on ainakin tarve esittää parempaa kuin on: "no enhän mä ole mitään tehnyt, en ainakaan huumeita käyttänyt, olin silloin raskaana"- tyyliin!!

Alkuperäinen kirjoittaja *****:
se turvakaukalo juttu oli just ku meillä!meillä kans räiskytään ja riidellään,mut ei mökötetä ja riidat on nopeesti ohi!paljo parempi kuva jäi,ku ennen on ollu!:)

Mun täytyy myöntää, että mä vastaavissa tilanteissa vähän kuten Martiina (tosin ikä on vähän hillinnyt mun käytöstä) ja mun miestä huvittaa tilanteet samoin, kuten Eskoakin lähetyksessä.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
mmän puolen.

No martinalla on ainakin tarve esittää parempaa kuin on: "no enhän mä ole mitään tehnyt, en ainakaan huumeita käyttänyt, olin silloin raskaana"- tyyliin!!

Mä en ole seurannut juorulehtiä ja ei mua ne kiinnostakaan. En tiedä miksi aloin tätä sarjaa katsomaan ja jäin koukkuun eli mä puhun vain mitä mietteitä sarja mulle antoi.

Mä kans seurasin kiinnostuneena. Mielikuva ei muuttunut mihinkään suuntaan.
Kun sarjan alussa puhuttiin, että huomattava muutos tulee näkymään loppua kohden. Siis kuinka h pehmentyvät lapsen myötä. En mä kyllä mitään sellaista huomannut. :)

Eilen ärsytti se Marttiinan kiroilu ja se, kun Esko sanoi tuskastuneelle M:lle "mee hae vaikka rauhoittavia"...

mikäs eskossa mätti ??

Jäikö sulta katsomatta esim kohta jossa olivat lentokentällä ja Esko hymyille vittuili virkailijalle?Tai tuo kaukalokohtaus...ym ym...

mikäs eskossa mätti ??

No mun mielestä Martina nipotti aiheesta ja Esko yritti oikein lisätä vettä myllyyn. Ärsytti oikein se Eskon tapa "kiusata".

Joku muukin huomasi sen vittumaisen teinikäytöksen...inhottava tapa "kiusata" juu,itselleni tehdään tuyota ihan samaa:/

Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
Mua nauratti se niiden sairaalasta lähtö, tappelivat siitä miten kaukaloa käytetään, ihan samalla tavalla kuin me! :D Tosin me ei taidettu kiroilla, tuore äiti sen sijaan tirautti hermostuksen kyyneleitä!

me kans riideltiin kun esikoisen kans oltiin lähössä sairaalasta :D Hyvä etten erota halunnu koko ukosta! Jotenkin se tilanne oli niin hitsin jännittävä ja pelottava että hui, pitää nyt oikeasti tuon rääpäleen kanssa pärjätä ite kotona ja elämä ei ole enää ikinä entisensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ihmettelin sitä millä rahalla he ostelevat kaikkea esim gantin jutuuja vauvalle kun molemmilla ulosotossa JUMALATTOMAT summat.

Samaa ihmettelin minäkin että millä rahalla elävät tuollaista melko leveää elämää...

Sehän on tv-sarja?

Mä mietin, kun Martinalla oli drinksulasi kädessä parissakin kohtaa, että joikohan se oikeasti raskaana ollessaan vai oliks se alkoholitonta?

no mun mielestä se joi lasista maustettuja kivennäisvesiä, katoin että olikohan nekin sponsoreita kun pullot silleen asteltu ;)

Yhteistyössä