Martina & Esko

  • Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti
?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sekopäitä molemmat ja huumeista nyt jäänyt se eukko kiinni:( Mua vaan säälittää se niiden vauva:(
Onkohan tuo huumekohu totta? Marttiina kuitenkin ollut silloin jo raskaana, niin en oikein jaksa uskoa, että ois mitään aineita käyttänyt.
 
Rakkaudella
Hei ihan oikeasti, ootteko te jotkut ihan pöhköjä? Ei kaikkea pidä uskoa mitä lehdissä kirjoitetaan. Vai huumeista :D

Kyllä mä sen ymmärrän että moni on aikuisten oikeasti kateellinen Martinalle siitä että hän sattui saamaan lapsen AVIOmiehensä kanssa. Pariskunta ei ole mikään joka-ilta-lähipubissa-notkuvaa -tyyppiä eikä heidän itsestä huolta pitämisessäkään ole kertakaikkiaan yhtään mitään vikaa. Monenko mies olisi innoissaan jos te lössykät panostaisitte lapsesta huolimatta ulkonäköönne edes ajoittain? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkaudella:
Hei ihan oikeasti, ootteko te jotkut ihan pöhköjä? Ei kaikkea pidä uskoa mitä lehdissä kirjoitetaan. Vai huumeista :D

Kyllä mä sen ymmärrän että moni on aikuisten oikeasti kateellinen Martinalle siitä että hän sattui saamaan lapsen AVIOmiehensä kanssa. Pariskunta ei ole mikään joka-ilta-lähipubissa-notkuvaa -tyyppiä eikä heidän itsestä huolta pitämisessäkään ole kertakaikkiaan yhtään mitään vikaa. Monenko mies olisi innoissaan jos te lössykät panostaisitte lapsesta huolimatta ulkonäköönne edes ajoittain? :)
Ja hei "ihan oikeesti", kaikkee mitä telkusta näytetään ei kannattais uskoo:)
Enkä todellakaan ole kateellinen pöhöttyneen näköiselle, tatuoidulle akalle jolle pääasia elämässä on oma ulkonäkö:(
 
vieras
Tykkäsin. Ehkä kaikkea ei pidä ihan rehellisesti kertoa,vaikka miksi niitä peittelemään...
Itseä ei tämä niinkään häiritse, mutta varmasti jotkut tästä saavat kauheita mielipiteitä kun aborteista puhutaan niin avoimesti. Sen olisi voinut jättää ohjelmasta kuitenkin pois ja tuli tunne, että "kyllä aborttejen jälkeenkin pystyy raskautumaan".
 
Itse seurasin myös sarjaa ja oli mielestäni ok. V***u ja p*****e olivat mielestäni turhan yleisiä sanoja. Välillä tuntui että joka toinen sana oli kirosana. Mutta kyllähän sitä oli mielenkiintoista seurata :)
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Voi v...! meillä ei eilen illalla näkynyt subteevee, jäi sitten sekin jakso kattomatta. :( Voiko sen kattoa jälkikäteen jostain?
Mut kiva sarja ollut. =)
Mun mielestä tulee tänään ja sunnuntaina vielä uusintana.
 
.....
Alkuperäinen kirjoittaja mariella:
Mun suhtautuminen heihin muuttui täysin.Olin saanut Martinasta varsin kylmäkiskoisen kuvan ennen tuota sarjaa.
Jep. Samoin mun. Tykkään nyt kovasti, ja Esko on mun mielestä tosi symppis, sopii räiskyvän Martinan rinnalle :) Ihana pari ?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
Alkuperäinen kirjoittaja mariella:
Mun suhtautuminen heihin muuttui täysin.Olin saanut Martinasta varsin kylmäkiskoisen kuvan ennen tuota sarjaa.
Jep. Samoin mun. Tykkään nyt kovasti, ja Esko on mun mielestä tosi symppis, sopii räiskyvän Martinan rinnalle :) Ihana pari ?
Vai"räiskyvä"??? Sanoisin että vittumainen akka! Ja tosi karseen näköinen mutta jotenkin sopivat hyvin yhteen, molemmat rumia!
 
Oli ne kyllä aika hauskoja, ainakin siinä turvakaukaloepisodissa. :D
Niillä on loistavaa keskinäistä huumoria.
Ihan positiiviset fiilikset sarjasta jäi, mitä nyt jäi vähän mietityttämään kuinka aitoja kaikki tilanteet loppujen lopuksi olikaan...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunapippuri:
Oli ne kyllä aika hauskoja, ainakin siinä turvakaukaloepisodissa. :D
Niillä on loistavaa keskinäistä huumoria.
Ihan positiiviset fiilikset sarjasta jäi, mitä nyt jäi vähän mietityttämään kuinka aitoja kaikki tilanteet loppujen lopuksi olikaan...
Mun mielestä siinä ei ollut mitään huumoria, ne on vaan niin tyhmiä luusereita että itseäänkin naurattaa:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ihmettelin sitä millä rahalla he ostelevat kaikkea esim gantin jutuuja vauvalle kun molemmilla ulosotossa JUMALATTOMAT summat.


Kiva varmaan niiden, joille velkaa ovat, katsoa, kun rahoja ei tule ja silti velalliset ostelevat kaikkea kallista tuosta vain. Mua ainakin vitutaisi, jos odottelisin ulosotosta mulle rahaa, mutta velalliset tuhlaisivat ne merkkivaatteisiin yms.

Se mistä tykkäsin, on heidän heittäytyminen "hölmöiksi" kameran edessä. He eivät yrittäneetkään hillitä itseään kokoajan vaan näyttivat niin mukavat kuin ei niin mukavat puolensa... ja osasivat nauraa molemmille puolilleen.

Se mistä en tykkää, on jatkuva pinnallinen näyttämisen halu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä siinä ei ollut mitään huumoria, ne on vaan niin tyhmiä luusereita että itseäänkin naurattaa:(

Mun mielestä se on juuri plussaa, että antaa rehellisesti kameralle kuvan omasta tyhmyydestä. Suurimmalla osalla ihmisistä kun on joku suurikin tarve esittää parempaa kuin ovat. Martina ja Esko sen sijaan heittäytyivät täysin kameran edessä, ja näyttivät myös sen tyhmemmän puolen.

 

Yhteistyössä