Martina & Esko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lila

Vieras
Nyt kun sarja loppui, niin kertokaahan mielipiteitänne? :wave:
Mistä piditte ja mikä ärsytti?

Itse en pitänyt lainkaan parin kielenkäytöstä, kirosanat lensivät ja Martina on kova tiuskimaan ja monesti vähätteli Eskoa. Lapsen ensimmäinen sana on tuota menoa joku kirosana.

Sitten taas pidin Martinan ja Eskon keskinäisestä huumorista, monesti nauroivat toistensa jutuille ihan kippurassa.

Tykkäsin :heart: Mielikuva heistä on ollut positiivinen jo ennen tätä sarjaakin. Iso miinus tulee kiroilusta, siitä en kyllä tykkää :( Toivottavasti heistä tulee vielä lisää jaksoja vauvaperheen arjesta :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ihmettelin sitä millä rahalla he ostelevat kaikkea esim gantin jutuuja vauvalle kun molemmilla ulosotossa JUMALATTOMAT summat.

Samaa ihmettelin minäkin että millä rahalla elävät tuollaista melko leveää elämää...

Mulla kans muuttui mielipide heistä positiivisempaan. Jotenkin tosi herttaisia ja hauskoja yhdessä. :) Itseä häiritsee kyllä kovasti se tuhlaileva elämäntyyli, ei mitään kiinnostusta yrittää vähentää kulutusta. Ja sekin mua häiritsee, että Martina lopetti imetyksen 2 kk jälkeen siksi, että voisi kesäksi ottaa uudet silikonit..??? :o Kun pitää vissiin olla 6 kk imettämättä sitä ennen.

Ammattijulkkikset saavat paljon merkkitavaraa ihan ilmaiseksi, kunhan muistavat mainostaa niitä mennen tullen. Myös Martina ja Esko nauttivat näistä sponsoritavaroista. Molemmat saavat myös kauneuspalveluja "ilmaiseksi".

Ekat jaksot meni mulla siihen et etsin hirveesti heistä kaikkea kakkaa.Myönnän.
Eskon vittuilu ja lapsellinen käytös oikeasti otti korvaan ja rankasti.
Tänäänkin sitä kyllä kuultiin kohdassa kaukalo-ongelma,mut en keskittynyt siihen vaan nautin ohjelmasta.
Nyt on vain sellanen kuva et ihana,ihana.Mä niin tykkään kun ovat tuollaisia aitoja,tossa ei piiloteltu mitään.

Kaikkea hyvää heille,ja lisää tuollaista.

Sen, että ihmisten ei pitäis arvostella toisia ennalta tai ulkonäön perusteella. Se että joku on julkisuudessa ei tee hänestä huonoa vanhempaa! tai jos ajatusmaailma ei kohtaa!! hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!oletteko täydellisiä? ette todellakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aitoa:
Ekat jaksot meni mulla siihen et etsin hirveesti heistä kaikkea kakkaa.Myönnän.
Eskon vittuilu ja lapsellinen käytös oikeasti otti korvaan ja rankasti.
Tänäänkin sitä kyllä kuultiin kohdassa kaukalo-ongelma,mut en keskittynyt siihen vaan nautin ohjelmasta.
Nyt on vain sellanen kuva et ihana,ihana.Mä niin tykkään kun ovat tuollaisia aitoja,tossa ei piiloteltu mitään.

Kaikkea hyvää heille,ja lisää tuollaista.

itekkin ajattelin, että mitä tulevat julkisuuteen yms. mutta todella rihkea pari ja kukapa ei ois kirosanoja päästäny kun sattuu ym. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
ihmettelin sitä millä rahalla he ostelevat kaikkea esim gantin jutuuja vauvalle kun molemmilla ulosotossa JUMALATTOMAT summat.

Euroilla? Se on sitä mitä saa, kun tekee töitä.

Maksaisivat ensin velkansa pois, sitten ostelisivat.

Jospa he kuitenkin lyhentävät velkaansa kuukausittain.Ostelevat sillä rahalla mikä kouraan jää.

Ammattijulkkikset saavat paljon merkkitavaraa ihan ilmaiseksi, kunhan muistavat mainostaa niitä mennen tullen. Myös Martina ja Esko nauttivat näistä sponsoritavaroista. Molemmat saavat myös kauneuspalveluja "ilmaiseksi".

Näinpä. Ja eiköhän varsinkin tuo kyseenomainen tv-sarja ole antanut sitä sponsoritavaraa ihan kiitettävästi.

On kai ne yhteistyökumppanitkin kai ohjelman lopussa vilahtaneet?

Positiivinen mieilikuva jäi ja hyvä fiilis =) Mitä kiroiluun tulee niin baby oli about pari päivää vanha joten sitä pystyy halutessaan karsimaan. Ja toiseksi eiköhän toi kiroilu ole kuulunut suomalaisten sanavarastoon jo vuosia. Pitkän aikaa sanaa vittu on käytetty täytesanana ja pilkkuna. Ei tarvi kuin istua bussiin niin johan kuuluu et "Vittu mä tänään meinasin myöhästy vittu kun herätyskello vittu ei vittu herättänyt vittu".

Yhteistyössä