Martina & Esko

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jokaiselle jotain
Alkuperäinen kirjoittaja ihan jees:
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Jaha,siis pidin ja olen aina pitänyt. =) Ihmiset jotka saa sanottua sanottavansa ja ovat aitoja,mikä sen parasta!!
Ja mä taas en ole ikinä ymmärtänyt, että aitous ja suorapuheisuus rinnastetaan päänaukomiseen, vittuiluun, ja tylyyteen.
Peesi. Mieluummin oon tekemisissä epäaitojen mielistelijöiden kun vittumaisten päänaukojien - ei tarvii kauan miettiä kumpien kanssa kohtaamisesta jää paska fiilis.
Jep! Olen ihan samaa mieltä kanssanne!
Ilkeet ja v-mäiset ihmiset aina hehkuttaa sitä miten He ovat niin suorapuheisia. Mä en ymmärrä miks pitää olla ilkee toisille vaikka puhuiskin suoraan...
Plus itse olen huomannut, että sitten tällaisten omien sanojensa mukaan "suorapuheisten" ihmisten oma kritiikinsietokyky on yleensä aika nolla. Esim. tossa kyseisessä ohjelmassa ei Martinalle sitten se tullut mieleen, että ehkä se hänen mainitsema kätilökin oli vain tällainen suorapuheinen ihminen... Niinpä, miks pitäis ehdointahdoin loukata kanssaihmisiä?!?
No onneksti niitä epäaitoja perseennuolijoita ja mielipiteettömiä lampaita löytyy suomesta muutama miljoona, eiköhän sitä saa seuransa valita kukin vapaasti.
 
herää kysymys
Kuinka moni teistä arvostelijosta tuntee parin henk.koht.? Veikkaan, että ei kovinkaan moni...

Itse tunnen ja olen tuntenut jo pitkään. Ihan tavallisia ihmisiä ovat - tuo sarja vaan kärjistää tiettyjä juttuja, koska tuollainen on helppo leikata näyttämään juuri siltä, kun milloinkin haluaa!
Nämä ihmiset elävät ihan tavallista vauva-perheen arkea ja Martina ei todellaKAAN ole tuollainen aina. Temperamenttia saa ja pitääkin olla.
 
Symppiksiä ovat
Katsoin juuri netistä tuon ohjelman, kovin sympaattinen pariskunta mielestäni. Eipä minulla ollut mielipidettä suuntaan tai toiseen aiemmin heistä, mutta tykkäsin ohjelmasta. Toki paljon tulee yhdenmukaisuutta Jordanin ja Peterin ohjelmiin.

Ettekö te arvostelijat huomanneet aika runsaankin puoleista itseironiaa mitä he harrastivat? Monilta tuntuu puuttuvan median lukutaitoa, tuohan on sponsoroitua elämää, ja showbisnestä parhaimmillaan.

Mitä tuohon Tiina Jylhään tulee, niin tottahan tuo puhuu. Monet antavat "luvan lössähtää" raskaana, mikäs siinä jos siltä tuntuu. Mutta eihän ole myöskään mitään väärää jos tahtoo pitää itsestään huolta, etenkin kun se kroppa Martinankin tapauksessa on työkalu. Kuinka monet täälläkin vinkuvat raskauden jälkeen kun on valasolo, ei huvita seksi, ei tahdo käydä ihmisten ilmoilla jne kun raskauskilot ovat rasitteena. Jokainen tyylillään, taisi kolahtaa vaan moniin tuo Jylhän kommentti. Niin, ja itsekin olen ollut osittain vuodelevossa raskauden aikana, sekä mm. liikuntakiellossa, kaksosraskaus ja ennenaikaisia supistuksia jne. Mutta ei se silti tarkoita että olisin lihonut 30kg sohvalla maaten, voi niitä syömisiään katsoa vaikka makaakin ;) Itse tunnen voivani hyvin kun ruokavalioni on kunnossa, miksi siis raskauden aikana tahtoisin voida huonosta? Himoliikkua en ole, mutta tykkään olla aktiivinen arkielämässä, kävellä jne.

Jokainen tyylillään, minä tykkäsin ohjelmasta.
 
Martina ja Esko rules
sekä ohjelmasta, että pariskunnasta :)
Ja olen vahvasti sitä mieltä, että pahimpien arvostelijoiden/ parin vihaajien on pakko olla kateellisia.. Muuten ei hetkauttaisi suuntaan tai toiseen ....Eli ei kuumentaisi niin kamalasti tunteita ;)
 
Ei kannata käyttää kieliä jos ei osaa
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
"Mun ylähuuli näyttää luonnottomalta" voi jeesus, se on luonnoton!! Varmaan botoxia pullollaan :LOL:
Sellainen el bimbo kuin antanut olettaakin.
Heh, el bimbo on kyllä oikeasti poika.
 
rypytön 31 vee
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Martina on todella kaunis nainen, ja monet ihmiset pelkäävät lintuja. Onhan noita fobioita vaikka minkälaisia ihmisillä.
Hih. Näittekö mitkä rypyt sillä oli? Siis neiti on 27 vee ja noin kauheet rypyt otsassa! Kuvissa saa hyvin näivytettyä pois, mutta videokuva paljastaa totuuden luonnottoman pakkelikerroksen altakin.
 
vieras
Mun mielestä Martiina ei ole kaunis,mutta yleisestikin mä pidän lempeämmän näköisiä naisia ennemmin kauniina.En myöskään pidä hänen kaikkitietävästä ja äkkipikaisesta luonteestaan.Mutta eihän mun tarvitsekaan tykätä.En seuraa heidän ohjelmaa enkä lue juttuja heistä lehdistä.Sama mulla pätee Nykäsiin,Tukiaiseen ja siihen bb-aviopariin.Ei kaikista tarvitse tykätä.Enkä mä silti koe mitään tarvetta käydä näitä ihmisiä haukkumaan missään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Saako raskaan oikeesti treenata tolleen vatsalihaksia????
Jos on pitänyt huolta vartalostaan ennen raskautta, mitään syytä ei ole lopettaa treenausta myöskään raskaana ollessa.
Mut eikö vatsalihakset veny raskausvatsan mukana, joten niitä ei kannata treenata raskauden aikana? Ja raskauden jälkeenkin pitäis suoria vatsalihasliikkeitä välttää, kun ne lihakset ei ole vielä muokkautuneet takaisin "yhteen" tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kp:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Saako raskaan oikeesti treenata tolleen vatsalihaksia????
Jos on pitänyt huolta vartalostaan ennen raskautta, mitään syytä ei ole lopettaa treenausta myöskään raskaana ollessa.
Mut eikö vatsalihakset veny raskausvatsan mukana, joten niitä ei kannata treenata raskauden aikana? Ja raskauden jälkeenkin pitäis suoria vatsalihasliikkeitä välttää, kun ne lihakset ei ole vielä muokkautuneet takaisin "yhteen" tms.
Juup,ei vatsalihaksia kantsi venyyttää,mutta muuten voi liikkua ja treenata raskausaikanakin.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kannata käyttää kieliä jos ei osaa:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
"Mun ylähuuli näyttää luonnottomalta" voi jeesus, se on luonnoton!! Varmaan botoxia pullollaan :LOL:
Sellainen el bimbo kuin antanut olettaakin.
Heh, el bimbo on kyllä oikeasti poika.

El Bimbo on vain mies.... *rallattaa* :D

 
vieras
Tykkäsin! Ihana mies se Esko, Martina on onnekas nainen. Ja itse Martina on tosiaan vahva nainen jota on helppo inhota ja tykätä. Aion seurata sarjaa vaikka en olisi itsestäni tätä uskonut ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
City-lehdessä oli juttua joskus Martinan sponsoreista, se saa rakennekynnet ja kasvohoidot ainakin ilmaseksi, sit se tietty ainostaa ja kehuu noita sponsseja joka välissä.
Tuo on varmaan totta. Seiskassa Martina esitteli vauvansa - ja rakennekyntensä. Lopussa oli pitkä lista, mitkä kaikki oli tarvittu lehtijutun tekemiseen:
meikki, kampaukset, Martinan vaatteet, Eskon vaatteet, vauvan vaatteet, joulukoristeet, kynnet jne jne...

Siis kumpi oli pääosassa, Martina vai vauva? Ja sanoihan tuo eilenkin jo ultrakuvasta: ihan mun näköinen, aivan kuin MINÄ (MINÄ MINÄ MINÄ)
 
oupoi
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
City-lehdessä oli juttua joskus Martinan sponsoreista, se saa rakennekynnet ja kasvohoidot ainakin ilmaseksi, sit se tietty ainostaa ja kehuu noita sponsseja joka välissä.
Tuo on varmaan totta. Seiskassa Martina esitteli vauvansa - ja rakennekyntensä. Lopussa oli pitkä lista, mitkä kaikki oli tarvittu lehtijutun tekemiseen:
meikki, kampaukset, Martinan vaatteet, Eskon vaatteet, vauvan vaatteet, joulukoristeet, kynnet jne jne...

Siis kumpi oli pääosassa, Martina vai vauva? Ja sanoihan tuo eilenkin jo ultrakuvasta: ihan mun näköinen, aivan kuin MINÄ (MINÄ MINÄ MINÄ)
Martina tietysti, sehän kaiken heihin keskittyvän median ideana onkin! Ääliö olet jos et ymmärrä. Ketä kiinnostaisi jos pääosassa olis pelkästään vauva? Ei ketään.

Ja Jylhän kommentin allekirjoitan täysin. Normaaliraskaudessa täysin oma vika jos päästää itsensä valaaksi. Itsestään huolta pitävät ovat palautuneet suhteellisen nopeasti ja entisiin mittoihin. Näyttää paremmalta, tuntuu paremmalta.
 
.
Mies osui naulan kantaan; Martina näyttää ihan Tommi Korpelalta! Miehen näköinen nainen... ;-). No, Martinasta muuten sen verran, että vaikka en ko. naikkosta henk.koht. tunnekaan, niin mun käsitykset hänen luonteestaan (itsekeskeisyydestään, turhamaisuudestaan, naiviudestaan) osuivat näköjään aivan oikeaan. En pysty katsomaan enempää ko. sarjaa.
 
äiti
Ihan normaaleja nuoria ihmisiä nuo ovat. Täytyy muistaa, että molemmat käyttävät kroppaansa ammatissaan, joten siitä täytyy pitää huolta. Ei kait treenaamisessa tai itsensä hemmottelussa mitään väärää ole? Ja tottakai ne heitti pikkasen överiksi osan jutuista, kuka jaksais edes kattella ohjelmaa, jossa ei tapahtuis mitään..? Ihmiset helposti arvostelee Martinan tyyliä laukoa asioita rumasti jne. kuinka moni tuntee hänet ihmisenä? Tuskinpa vaan satuttaa tahallaan ystäviään tai läheisiään. Kaikki täällä pitää vetää niin mustavalkoiseksi, joko on ihminen joka ei osaa sanoa omaa mielipidettään ja puhuu sitten selän takana paskaa tai sitten on ihminen, joka ei ajattele lainkaan muiden tunteita. Hei, haloo, meitä ihmisiä on siitä välistäkin!
 

Yhteistyössä