"jep"
..bongattiin tällä viikolla halailemassa toista miestä Tampereella. Siis me itse nähtiin eli tää on fakta!
Hui,mä taas sain sellasen kuvan et E on aika narsisti.Mun mielestä siitä Eskosta sai tosi symppiksen kuvan sen niiden tv-sarjan perusteella, ihan erilaisen kuin mikä mielikuva mulla on siitä aiemmin ollut. Martina taas vaikuttaa melkoisen lapselliselta ja nimenomaan itseään täynnä olevalle.
Eikä tämä erouutinen todellakaan mikään ylläri ollut, se vain oli ihme että M ei ollut se joka ensimmäisenä ilmoitti hakevansa eroa...
No ens viikolla seiskassa on varmaan jommankumman osapuolen tilitys...
Ooksä? Eiku oothan sä ku nikkiski niin kertoo.Onkohan martina narsisti
Näin juuriisku kolumbiaan alkaa keväällä ja se on nyt saatava julkisuuden valokeilaan että tulee hyvät katsojaluvut, siitähän tässä on kyse eikä mistään kummemmasta
Jos niitä ongelmia on ollut jo kauan mutta nyt ne vain leimahti kunnolla? Eihän me voida sitä tietää...tuskin kukaan eroaa vain parin viikon ongelmien takia?"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat uudenvuoden tienoilla lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. Hän kertoo olevansa heikossa kunnossa. Ero tulee miehelle kauheana järkytyksenä, onhan parilla pieni lapsikin."
Ööööö... ongelmia ollut pari viikkoa ja nyt jo erotaan?