Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen: Avioero

  • Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti
pipp
Mun mielestä siitä Eskosta sai tosi symppiksen kuvan sen niiden tv-sarjan perusteella, ihan erilaisen kuin mikä mielikuva mulla on siitä aiemmin ollut. Martina taas vaikuttaa melkoisen lapselliselta ja nimenomaan itseään täynnä olevalle.
Eikä tämä erouutinen todellakaan mikään ylläri ollut, se vain oli ihme että M ei ollut se joka ensimmäisenä ilmoitti hakevansa eroa...

No ens viikolla seiskassa on varmaan jommankumman osapuolen tilitys...
 
narsisti
Mun mielestä siitä Eskosta sai tosi symppiksen kuvan sen niiden tv-sarjan perusteella, ihan erilaisen kuin mikä mielikuva mulla on siitä aiemmin ollut. Martina taas vaikuttaa melkoisen lapselliselta ja nimenomaan itseään täynnä olevalle.
Eikä tämä erouutinen todellakaan mikään ylläri ollut, se vain oli ihme että M ei ollut se joka ensimmäisenä ilmoitti hakevansa eroa...

No ens viikolla seiskassa on varmaan jommankumman osapuolen tilitys...
Hui,mä taas sain sellasen kuvan et E on aika narsisti.
Se sunkutti tosi ahdistavasti Martinalle esim. synnärillä.
Ei siinä et Martinassa itsessään olis mitään vikaa,mut kyl se Esko sai mus sellaset puistatukset et...hyi...
 
MC
Mä veikkaan myös, että Martina on pettänyt ja saman tien lähtenyt uuden matkaan. Hänhän ei ole mitään kommentoinut eli haluaa pysytellä piilossa. Jos tämä olisi sovittu julkisuustemppu, niin molemmat riitelisivät lehtien palstoilla.
 
"neiti"
[QUOTE="juu";22909827]noinhan se menee, mutta jotenkin tää pariskunta oli minun silmissä erilainen. he vaikutti oikeesti onnellisille eikä tekaistulle teennäiselle höpölle. vrt matti ja mervi. :LOL:[/QUOTE]

ei vaikuta tekaistulta ja teennäiseltä?? mitä lehtiä sä oikeen luet?
 
"vieras"
Ja kuinkas sattuikaan, että ero julkaistaan maikkarin sivuilla lauauntai-illan primetime aikaan, ja muistetaan mainostaa myös tv:n puolella Putouksen mainoskatkolla. Ja sit parin päivän päästä ilmestyy nettiin: Maikkarin sivuille, Martina ja Esko Isku Kolumbiaan, mitä tapahtui viime kaudella (vauvakuumetta) ja mitä tapahtuu nyt tulevalla.
Jotenkin vaan tökkii. Vahvasti epäilen julkisuustemppua ja tietty ne tekee sen erilailla kuin muut ennen, muutenhan kaik arvais heti. Muistelkaapas hääjuhlan peruutusta joka olikin siirto...
 
"vieras"
"Iltalehden tavoittama Esko Eerikäinen kertoo, että pariskunnan ongelmat alkoivat uudenvuoden tienoilla lomamatkalla Levillä. Eropäätöksen Esko teki tänään. Hän kertoo olevansa heikossa kunnossa. Ero tulee miehelle kauheana järkytyksenä, onhan parilla pieni lapsikin."

Ööööö... ongelmia ollut pari viikkoa ja nyt jo erotaan?
Jos niitä ongelmia on ollut jo kauan mutta nyt ne vain leimahti kunnolla? Eihän me voida sitä tietää...tuskin kukaan eroaa vain parin viikon ongelmien takia?
 
"kas kummaa"
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011011713019054_vi.shtml

Aika yllättävää, että ero tulee myös telkkariin.. Luulisi et edes lapsen takia jättäsivät julkisuuden ainakin ero ajaksi. Jos sellaista nyt tulee
 

Yhteistyössä