"vieras"
No en minäkään ihmettele yhtään! Martinalle se oma ulkonäkö on kaikkein tärkeintä, siinä mies ja lapsi jäävät toiseksi
'Heippa mtv3, Esko tässä. Sellasta mulla oli asiaa, että me erotaan. Maanantaina viemään erohakemus. Joo onhan tää ihan järkkyä, mut kaikkemme yritettiin, pari viikkoa oon joutunut kärsimään kun mietin asiaa. Ja ihan järkkyä ku meil on pieni lapsikin. Mut ei täs nyt mitään, hei kai sä vielä oot tekemäs sen jutun Martinasta? Kun ei oikeen saanut lukijoita se tän viikon juttu missä se kertoi kunnonkohotuskuuristaan. Jep, no mä soittelen sit uudestaan ku tiiän täst lisää, mut mä oon hei tosi järkyttynyt et tässä kävi näin! Hei kai te sit laitatte tän tänään jo nettiin?'
No tätä mäkin epäilen. Eiks se aikaisempi avioliiton peruminenkin johtunut kolmannesta osapuolesta? Silleen et Martina petti? Kai se on taas jotain sekoillu niiden lemmenlomalla ja no, kuinka moni mamma täälläkin sanoo et jos saa selville et mies pettää niin se on samantien ero ja tavarat ovesta pihalle? Esko sentään on pari viikkoa miettinyt. Plussan mammat heittää miehen mäkeen samalla sekunnilla :attn:itse meinasin kirjoittaa samaa. voihan olla, että eron tasutalla on joku kolmas osapuoli. itse ainakin laittaisin kimpsut ja kampsut kasaan, mikäli saisin tietää, että mieheni on pettänyt minua. ja pettäminen yleensä aina tulee ihan puun takaa.
Johan oli aikakin! Eipä tässä vähään aikaan ole heistä mitään puhuttukaan. Rahat varmaan alkaa loppua ja tanssikeikat hiipua...Tuskinpa tällä on kovinkaan paljon tekemistä minkään onnellisuuden kanssa. Pakkohan niiden on joku liike tehdä, julkisuus hiipuu! Nyt ero ilmoitus ja muutaman viikon päästä palataan yhteen ja ollaan taas Iltalehden kannessa niiiin onnellisia. Se on ihan sama miksi puhutaan ja ollaan lehden kannessa, kunhan vaan ollaan!
Ihan sama tuli mieleen!!!!Eiks martsun uus työkuvio pitäs kohta kertoo.. esko sitä on tuol bligissaan hehkuttanu, ettei nyt haettais julkisuutta sille?
Eiköhän se oo vaan menny niin tukkoon ettei toimi, ku kaikki sinne nyt tunkee ja seiska saa osumiamut jotenki kyllä tuntuu että olis totta, koska ovat sulkeneet bloginsakin. tai en mä sinne ainakaan pääse kattoon...