Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen: Avioero

  • Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti
dirlii
'Heippa mtv3, Esko tässä. Sellasta mulla oli asiaa, että me erotaan. Maanantaina viemään erohakemus. Joo onhan tää ihan järkkyä, mut kaikkemme yritettiin, pari viikkoa oon joutunut kärsimään kun mietin asiaa. Ja ihan järkkyä ku meil on pieni lapsikin. Mut ei täs nyt mitään, hei kai sä vielä oot tekemäs sen jutun Martinasta? Kun ei oikeen saanut lukijoita se tän viikon juttu missä se kertoi kunnonkohotuskuuristaan. Jep, no mä soittelen sit uudestaan ku tiiän täst lisää, mut mä oon hei tosi järkyttynyt et tässä kävi näin! Hei kai te sit laitatte tän tänään jo nettiin?'
 
"vieras"
'Heippa mtv3, Esko tässä. Sellasta mulla oli asiaa, että me erotaan. Maanantaina viemään erohakemus. Joo onhan tää ihan järkkyä, mut kaikkemme yritettiin, pari viikkoa oon joutunut kärsimään kun mietin asiaa. Ja ihan järkkyä ku meil on pieni lapsikin. Mut ei täs nyt mitään, hei kai sä vielä oot tekemäs sen jutun Martinasta? Kun ei oikeen saanut lukijoita se tän viikon juttu missä se kertoi kunnonkohotuskuuristaan. Jep, no mä soittelen sit uudestaan ku tiiän täst lisää, mut mä oon hei tosi järkyttynyt et tässä kävi näin! Hei kai te sit laitatte tän tänään jo nettiin?'
:LOL:

niin totta!
 
"eee"
Tuosta parin viikon ongelmista nyt ei varmaan voi ruveta päätään heille aukomaan, kun meistä kukaan ei tiedä mikä on totuus. Jos esim. on paljastunut pettämistä tms, niin varmasti moni pakkaisi laukut parissa tunnissa ja avioerohakemus olisi vireillä samana päivänä.
 
[QUOTE="vvv";22909899]Niinkö? Mä en ole huomanut mitään, en olisi voinut edes arvata :([/QUOTE]

Tuskinpa tällä on kovinkaan paljon tekemistä minkään onnellisuuden kanssa. Pakkohan niiden on joku liike tehdä, julkisuus hiipuu! Nyt ero ilmoitus ja muutaman viikon päästä palataan yhteen ja ollaan taas Iltalehden kannessa niiiin onnellisia. Se on ihan sama miksi puhutaan ja ollaan lehden kannessa, kunhan vaan ollaan!
 
smaamietin
[QUOTE="eee";22909972]Tuosta parin viikon ongelmista nyt ei varmaan voi ruveta päätään heille aukomaan, kun meistä kukaan ei tiedä mikä on totuus. Jos esim. on paljastunut pettämistä tms, niin varmasti moni pakkaisi laukut parissa tunnissa ja avioerohakemus olisi vireillä samana päivänä.[/QUOTE]

itse meinasin kirjoittaa samaa. voihan olla, että eron tasutalla on joku kolmas osapuoli. itse ainakin laittaisin kimpsut ja kampsut kasaan, mikäli saisin tietää, että mieheni on pettänyt minua. ja pettäminen yleensä aina tulee ihan puun takaa.
 
Mä luulen että siellä on ollut jotain mustasukkaisuusdraamaa Levillä, kun olivat lemmenlomalla. Ne on pitkästä aikaa päässeet ulos kahdestaan, juoneet, menneet baariin ja Martsu on testannut viehätysvoimaansa...
 
"vieras"
itse meinasin kirjoittaa samaa. voihan olla, että eron tasutalla on joku kolmas osapuoli. itse ainakin laittaisin kimpsut ja kampsut kasaan, mikäli saisin tietää, että mieheni on pettänyt minua. ja pettäminen yleensä aina tulee ihan puun takaa.
No tätä mäkin epäilen. Eiks se aikaisempi avioliiton peruminenkin johtunut kolmannesta osapuolesta? Silleen et Martina petti? Kai se on taas jotain sekoillu niiden lemmenlomalla ja no, kuinka moni mamma täälläkin sanoo et jos saa selville et mies pettää niin se on samantien ero ja tavarat ovesta pihalle? Esko sentään on pari viikkoa miettinyt. Plussan mammat heittää miehen mäkeen samalla sekunnilla :attn:
 
"Christina"
No olipa taas NIIN yllättävää... Martina vaikuttaa kiukuttelevalta ja pinnalliselta ämmältä jota ei kukaan täyspäinen mies kestäisi turpaan vetämättä minuuttiakaan. Lisäksi hetikö sitä ollaan eroamassa kun vähän tulee vaikeuksia? Minä ja mieheni ollaan pian neljä vuotta oltu yhdessä ja ollaan kohdattu vakavia kriisejä niin parisuhteen osalta kuin muutenkin, mutta niistä on aina selvitty puhumalla. Se on tää nykymaailman meno. Martinallakin olisi syytä kunnioittaa muita ihmisiä.
 
Olkoon julkkiksia tai ei, toivoisin että yritettäisiin jatkaa parisuhdetta. Neuvolassa sanottiin että pikkulapsivaiheessa on hirveesti eroamisia. ja voin kuvitella että niin on koska se on rankkaa aikaa. sitä varmaan kuvittelee että ero tekee elämästä helpompaa. näin ei ole vaan uusi ihana kumppani ja huuma myöskin laantuu ja arkipäiväistyy. Se ei tarkoita että pitäisi erota vaan myös pitkässä suhteessa on myös onnen hetkiä ja on mahollisuus rakastua kumppaniin yhä uudelleen kun vaan uskoo parisuhteeseen
 
"Jossu"
Hyvä pari oli toisilleen mun mielestä ja tv sarjan perusteella ihan hauskojakin :) Toivottavasti saisivat asiat kuntoon ja jatkaisivat yhteiseloa kun on vielä se pieni tyttökin. Ja ei tästä ole kauaa, kun lisää lapsia toivoivat.
 
"vieras"
Tuskinpa tällä on kovinkaan paljon tekemistä minkään onnellisuuden kanssa. Pakkohan niiden on joku liike tehdä, julkisuus hiipuu! Nyt ero ilmoitus ja muutaman viikon päästä palataan yhteen ja ollaan taas Iltalehden kannessa niiiin onnellisia. Se on ihan sama miksi puhutaan ja ollaan lehden kannessa, kunhan vaan ollaan!
Johan oli aikakin! Eipä tässä vähään aikaan ole heistä mitään puhuttukaan. Rahat varmaan alkaa loppua ja tanssikeikat hiipua...

Lapsikin on jo yli vuoden, joten vauva-aikajuttujakaan ei voi enää lehdissä kauheesti olla. Ja kun oli odotuskin telkkarissa, ketä lapsi enää kiinnostaa.

Nyt on hyvä ilmoittaa erosta, palata yhteen, uusia vihkivalat ja sit toinen lapsi "sinetöimään rakkaus" ehkä puolentoista vuoden päästä. Tai sit siihen väliin vois tulla yks keskenmeno, jotta saadaa traagista tuntua.

Sit pitääkin keksiä jo joitain uutta....
 
voivov
ei se kovin onnelliselta vaikuta jos pieni lapsi viedään viikoksi hoitoon että äiti ja isi pääsee lomalle. Kun onhan ne sen ansainnu kun paiskinu niin hirveesti hommia. Voi herran piip mä sanon.
Pitää jättää lapsen teko väliin jos ei viitti ees hoitaa ja kasvattaa.
Missä välissä sitä suhdettakaan sitten vaalii.
Joka välissä lehdissä ja TV:ssä.
Voi voi ja odotettua oli
 
"harmaa"
[QUOTE="vieras";22909926]No en minäkään ihmettele yhtään! Martinalle se oma ulkonäkö on kaikkein tärkeintä, siinä mies ja lapsi jäävät toiseksi:([/QUOTE]

Ajatellaanko jokaisesta itsestään huolta pitävästä naisesta näin?Hienoa.
 

Yhteistyössä