***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

Taisi tuo meidän kuumeilu olla vauvarokkoa. :D Tai näin itsediagnosoin... Kuume kesti kolme päivää välillä 39,3-40,3. Tänään ei enää lämpöä, mutta tyttö täynnä näppyä. Tulipahan sekin sitten sairastettua, eikä tarvii enää miettiä, sen kun voi sairastaa vaan kerran. Niin ja ettei se kitinä ja muu mukava vaan olis päässy vähenemään, niin puhkespahan kaks ekaa hammasta, eilen toinen ja tänään toinen... :D :D No eiköhän tämä ala nyt olemaan tässä ja jos vaikka ens viikolla päästäis mukaan!!
 
Huomenna mekin tullaan! Pakko päästä vähän tuulettumaan... Miten teidät tunnistaa? Meillä on beiget vaunut (tai viininpunainen ergoreppu). Mulla on vaaleat lyhyet hiukset. Heiluttakaa mulle jos mä palloilen siellä hoo moilasena! :)
 
Kiva kun Niksuliina pääset mukaan! :) Meillä on tuommoset oranssi-harmaat Gragon matkarattaat. Siinä kun tuo jalkapeitekin on oranssi, saattaa ne silmiin osua. Yleensä ollaan istuttu siinä ulommalla reunalla kahvilaa, sen sisäänkäynnin toisella puolella. Kytistellään sua sitten. :)
 

Yhteistyössä