***Marrasvauvojen pk-seudun treffit***

No juu, mulle tuli sitten tässä päivänaikana terveyskeskuskäynti tolle torstaille. Mun ongelmakorvien takia joutuu siellä TAAS käymään. :/ Jos klo:11 nähdään, päästään siis tuonne tapaamiseen, mutta pitää sitten varmaan vähän aiemmin alkaa tehdä lähtöä pois...

...Niin juu: Toivotaan, missä oot?! Mukaan!
 
Voi ihana, joku meitä kaipaili, tai siis muisti meidän olemassaolon. :D :hug: :D

Täällä me ollaan, vähän taustalla tosin viime aikoina. Meillä pukkas sen vatsaflunssan jälkeen lyhyehkön terveen jakson jälkeen uudestaan flunssa ja sitten vielä korvatulehdus! :headwall: No nyt voiton puolella. Tyttö on oma itsensä jo ja kuuria enää päivän verran jäljellä. Tänään uskaltauduttiin muskariinkin, lääkärin mukaan ok kun oireeton jo on. Olis ihana nähdä teitä taas, mutta torstaille ehdin jo sopia toiset treffit. :(
 
Hei siirtäkää treffejä vaan myöhemmäksi jos haluatte, niin Tiitukin pääsee mukaan. Mun olo on niin tautinen, etten kyllä kaupunkiin taida vaivautua, tartutan vaan. :snotty: Lisäksi terveyskeskuksesta soittivat ja jouduttiin mun aikaa siirtämään vielä aiemmaksi. Joten kiireellä ehdittäisiin vaan piipahtamaan. Hö. :( Ensiviikolla sitten.
 
Meillä tauti jatkuu, joten ei päästä kyllä. Taisi kuuri vaan naamioida oireet pois, kun kuuri loppui niin nenu alkoi taas vuotamaan ja korvissa edelleen märkää. Lämpöä nyt 39,6 ja toisenmoinen ab-kuuri päällä...
 
Treffit on sanomatalon Wayne's coffeessa. Mitäs tuntomerkkejä teillä on, niin voidaan sitten kuikuilla teitä? Meillä on ainakin sellaset ruskeat vanhanaikaiset vaunut.

Toivotaan voimia teille. Sitkeä tauti tuntuu olevan. Toivottavasti siellä parannutaan pian =)
 
Mä joudun peruuttamaan meidän tulon :( mulla on eilisestä illasta asti ollut tosi huono olo ja nähtävästi jatkuu vielä aamullakin, joten jos tää on jotain vatsatautia, niin ei lähdetä tartuttamaan muita :(
 
Höh, meille tuli este niin ei sitten päästykään. :( Ensi viikolla uusi yritys! Tuntomerkkeinä meillä on beiget vaunut. Mitenkäköhän mä tunnistan marrasmammat jos tuo Wayne's on täynnä äitejä lapsineen? (niin olen kuullut...). No, se on ensi viikon murhe! ;)
 

Yhteistyössä