*MARRASVAUVOJEN KEVÄTTAPAAMINEN 17.5.2008*



VIELÄ MAHTUU MUKAAN


OSALLISTUJAT

katjuza ja Eemeli (mahdollisesti muitakin lapsia?)

Donu ja Aino

Cara- ja Minea

viivin, Mimosa ja Vanessa

kristiina- ja Eetu

Piin ja Pihla

DJ Mussukka ja Alisa

Tiitu-79 ja Arttu

Mirnu, Milla, Mikko ja Tuomas


TAPAAMISPAIKKA

Kivenlahden asukaspuisto LAUANTAI 17.5.

http://espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;10672;10682;10729;10763

linkki karttaan
http://kartat.espoo.fi/Web/Default.aspx?Theme=Opaskartta&West=35053.6&South=70978.9&East=35953.7&North=71779.0&Height=400&Width=450&Command=DisplayLink&Language=fin&Info=71390.9,35509.6,Kivenlahden%20asukaspuisto&Page

TARJOILUT


pari suolasta piirakkaa (Piin)

kahvit/teet (kristiina-)

hedelmiä (Donu)

suolakeksejä, levitettä ja tav.keksejä esim.domino/jaffa/muumi (viivin)

pastasalaatti (Cara-)

mokkapalat (DJ Mussukka)

kertakäyttöastioita (Tiitu-79)

täytekakku (katjuza)
 
Minä ja Aino olemme mukana! :D

Meille sopii kumpi tahansa, Espoo tai Helsinki. Tulemme sinne minne käsketään! Toukokuu saa minulta kannatusta, mutta paikan suhteen en osaa ottaa kantaa kun en tunne sopivia tiloja siltä suunnalta. Kiitos katjuza kun olet ottanut asian hoitoon! :hug:
Odottelen täällä jo kärsimättömänä toukokuuta! :LOL:
 
Moi! Me ainakin ollaan mukana!!

katjuzamäkin voin auttaa sua kysymällä mun äitiltä (mun äiti on päiväkodinjohtaja Helsingissä) noista asukaspuistoista ym. Se tuntee niitten johtajiakin:) se vois neuvotella meille sopuhinnakin?
 
Mekin mukana jos vaan paikka löytyy jostain helposta paikasta. Espoosta varmaankin löydän paikan, mut Hesa ihan vieras paikka.... :D rautatieaseman löydän junalla ;) ja sieltä sitten Stoccalle, eipäs juuri muuta.
 
Mä itse asun yhden asukaspuiston vieressä täällä Espoossa, se on tuttu paikka iät ja ajat ollaan siellä käyty. Helsingissäkin on asukaspuistoja ihan keskustan lähelläkin, esim. Ruskeasuolla tai Pikku-Huopalahdessa joihin on helppo mennä keskustasta esim. bussilla tai ratikalla. Tänne Espooseenkin pääsee helposti bussilla joten mulle on aivan sama missä järjestetään.
Ja Cara on tosi kiva jos viitsit sun äidiltäs kysyä :D , mä voin täällä Espoossa kysästä hintaa, jos vaikka sitten päätetään missä pidetään.
 
Me ollaan Pihlan kanssa mukana myös. Ja koska vaan lähes missä vaan käy =) Mä kanssa tiiän yhen leikkipuiston, minne vois ilmasikskin päästä. Helsingissä on siis tuo.. Voin sitä kanssa kysästä et miten on.
 
Mä menen tänään käymään tuossa meid'n asukaspuistossa, kyselen hintaa ja käytäntöjä niin sitten on helpompi vertailla hintojakin, jos sitten selvitellään paljonko Helsinsingissä maksaa vastaavat tilat =) Onkohan noissa joku käytäntö että on halvempi oman paikkakunnan ihmisille? Muistasin näin olleen ainakin avoimessa päiväkodissa joka täällä ennen oli. No kysymällähän nuo selviää ;)
 
Elikkäs täällä Espoossa asukaspuiston vuokra on 42,70e, vuokra-aika on 3 tuntia järjestelyineen. Mun mielestä hinta ei ole paha jos ajattelee että olis vaikka 8 osallistujaa niinkun kun nyt näyttäs olevan, niin jokaisen osuudeksi jäisi n.5e.
Stadin hintoja en ole vielä kysellyt kun ajattelin että jos Cara kyselee äidiltänsä niinkuin aikasemmin mainitsi.
Tännepäin on ihan helppo tulla, kaksi eri bussia tulee Kampista mutta onko se kuitenkin liian vähän kun yhteen bussiin mahtuu kahdet rattaat. Vai onko joku tulossa omalla autolla? Eli jos tuntuu että tänne Espoonlahteen hankala tulla niin sanokaa niin mietitään sitten suoraan helpompaa paikkaa, esim. Ruskeasuolla on asukaspuisto Helsingissä, sinne pääsee useammalla bussilla.

Ja ajankohdasta vielä galluppia eli haluatteko tapaamisen arkena vai viikonloppuna ja jos vaikka ehdotuksia ajankohdasta , mikä kellekin sopisi niin voidaan ruveta päivää lyömään lukkoon =)

Ei taida muilla kun mulla ja viivinillä olla vanhempiakin lapsia, mutta mun puolesta ainakin voi ottaa vanhemmatkin lapset mukaan jos haluaa, itse en taida ainakaan kaikkia ottaa ettei tule turhaa hässäkkää :LOL:
 
Ei ole paha hinta!!! Ja meille sopii Espoonlahti erinomaisen hyvin. Minun äiti ja sisko muuttavat Matinkylästä Espoonlahteen ennen toukokuuta! :D Eli kannatan katjuzan ehdotusta.
Minkä niminen tuo asukaspuisto on? Voisin jo kurkata kartasta kuinka pitkä matka majapaikasta puistoon on. Voi kun toukokuu tulisi nopeasti! :D
 
Mä saisin sen Brahen leikkipuiston varattua meille ilmaiseksi! Niiltä voi varata tilaa iltaisin tai viikonloppuisin.. Sinne on keskustasta hyvät kulkuyhteydet 3 eri ratikkaa tai 3 eri bussia menee siihen viereen!! Ja jos joku tarvitsisi majoitus apua niin kyllä meille mahtuu aina pari vauvaa (+äitiä) yöpymään:)
 
Espoonlahti sopisi meille parhaiten kun omalla autolla kuljen ja sinne löydänkin :LOL: . Ja olisko viikko hyvä.... monesti nuo viikonloput buukattu yllätten täyteen :D Mutta täytyykö tehdä galuppia enemmänkin mikä sopii? 5 e ei ole paha hinta.

:ashamed: Missä on se Brahen paikka?
 
Toi Brahen puistokin kuullostaa hyvältä, jos omalla autolla kulkijoita niin parkkipaikan löytäminen voipi olla hankalaa, sehän on siinä Porvoonkadun kulmilla. Pitäisköhän meidän vaan pitää äänestys tosta paikasta? Tää puisto meidän lähellä on Kivenlahden asukaspuisto. Tässä linkki puiston sivuille http://espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;10672;10682;10729;10763
 
Mä kannattaisin tuota Brahen leikkipuistoa. Mutta periaatteessa kumpi tahansa käy, keksin kyllä keinon päästä kumpiinkin paikkoihin... :) Väliä ei ole onko arki vai viikonloppu. Vielä ei toukokuulle siis kummosempia ohjelmia ole.
 
Meille on ihan sama mihin tullaan. Espooseen päästään autolla helposti ja Brahen puistoon kätevästi julkisilla. Äänestäkää te muut, minä liityn sitten voittajan puolelle :D

Viikko voisi melkein olla parempi, meilläkin viikonloppuisin yleensä enemmän hässäkkää. Täällä suunnassa ollaan tosin joustavia, että ihan miten vaan!
 
Ai mehän ollaan ihan unohdettu ilmottautua tänne! Siis mukaan ollaan tulossa. Meille käy periaatteessa mikä vaan, mutta ehkä viikolla kuitenkin parempi. Me asutaan ihan tossa Brahen puiston vieressä ja käydään siellä muskarissa aina torstaisin, joten taidanpa äänestää sitä Espoota ihan seikkailumielessä. Vaikka onhan se ihan kiva paikka toi Brahekin.... Päästään Espooseen bussilla tai autolla, ihan miten vaan. :wave:

Tiitu ja Arttu
 
Miulle kans passaa ihan kumpi vaan. Kumpaakaan paikkaa en tiedä joten kartan avulla joudun enivei suunnistamaan :) Että tullaan minne vaan. Ja 5e ei todellakaan ole paha.

Millasta syömistä sinne oltais sitte kaavailemassa?

Mä varotan, että mä en ainakaan ole hyvä leipomaan :whistle: Että saattaa tulla kaupan omaa hyvää :)
 

Yhteistyössä