Minä en ehdi kyllä noita syöntejä millään kauheen monta kertaa kun meidän nukkumatti vetelee kyllä aikamoisia unia ilmeisesti moniin verrattuna. Katselin vaan noita syönti rytmejä. Meillä mennään nyt
aamulla 8:30-9:00 maitoa 220 ml
10:00-10:30 unta (tänään 2,5h)
12:00 hedelmäsosetta vajaa purkki (2/3 purkista) + vesi/maito 50 ml
12:30-13:00 maito 150 - 200 ml
13:00 unta (3-4h)
16:00-17:00 hedelmäsose 1/2 purkkia + maitoa 150 - 200 ml
18:00-18:30 unta puolisen tuntia
19:30 maitoa 200 ml (tähän täytyy varmaan koittaa puuroa tms.)
20:00 - 20:30 unta palloon
22:00 herää vetäsemään maitoa vielä 200 ml ja heti takas uneen ja sit nukutaankin tohon kasiin tai ysiin saakka.
Saas tosiaan nähdä miten tänään käy kun neiti veti noit super aamuunet ja meni vasta kolmelta seuraaville päikkäreille mitä vetelee vielä. Jääpi nuo ilta päikkärit sitten väliin.
Meillä ollaan jo pitkään pöristelty.... paras kommenti oli kun lääkäri kysyi onko ruoka maistunut neiti kommentoi kunnon pöristelyllä
Oletteko huomanneet jollekkin vaavienne olevan herkkiä? Meille ei ainakaan nyt sovi persikka, maissi, päärynä... ananas, vadelmaa ja porkkanaa täytyy vielä kokeilla. Kasvispuoli tuntuu sopivan tytölle paremmin ollan kokeiltu peruunaa, bataattia, porkkanaa?, kukkakaalia, kesäkurpitsaa ja sit sitä maissia mikä ei käynyt. Marjoista/hedelmistä sopii ruusunmarja, banaani, mustikka. Tänään kokeillaan luumua.
Ja juu ei tule katsottua juurikaan urheilua ... joskus katson taitoluistelua, ratsastusta, mutta en niitäkään kauheesti jaksa katsella. Ennemmin itse harrastan joain kun katson. Muutenkin mun telkun kattominen on aikaste vähäistä. Välillä on päiviä kun en katso edes uutisia, ne kyllä yleensä tulee katsottua että jotenkin tietää missä mennään. Minä sitä vastoin luen paljon jos vaan ehdin.
Viikonloppuja! :wave: